Venni ugyan már nem lehet belőle, mégis a Genfi Autószalon egyik legnagyobb dobása lehet a Pagani Huayra új roadstere.
Már a 2015-ös Genfi szalonra megígérték, az ideire viszont oda is ér a Pagani Huayra Roadster. A kupét öt évvel követő roadsterről egész sok infót megosztottak az olaszok, azt például már a márciusi premier előtt tudni, hogy 1280 kilogrammjával 80 kilóval könnyebb, mint az alapmodell. Hogy a plusz merevítések ellenére könnyebb lett azt a karbon-titán szerkezet továbbfejlesztésével érték el. Az mondják, a vázszerkezet 52 százalékkal merevebb, mint a kupénál.
Tetőből kétféle lesz hozzá: egy üvegbetétes, ki-be szerelhető szénszálas keménytetőt, illetve egy karbonvázas vászontetőt kap a roadster. A hatliteres, AMG-féle biturbós V12-es kerül ebbe is, viszont kupé 730 lóerejével szemben itt 760 lóerőről hallani, ráadásul egy új hétfokozatú duplakuplungost fejlesztett hozzá az AMG, amivel szintén megspóroltak néhány kilót. Saját abroncsot is kap, azt a Pirelli fejlesztett hozzá a bemutató alkalmára.
A Huayra Roadsterből száz darabot gyártanak majd, de már az előértékesítés alatt lett mindre vevő. Ez a száz megrendelő látatlanban kifizette érte a 2,28 millió eurós, azaz 700 millió forintos vételárat.