Továbbra is jól megy a Skodának, a VW-csoport középkategóriás márkája 283 500 autót adott el az első negyedévben, ami 2,5 százalékos növekedés tavalyhoz mérten. Európa és a Fabia húzta fel az eladásokat.
Nyugat-Európában a január-márciusi időszakban 122 600 Skodát adtak el, ami éves összehasonlításban 6,6 százalékos növekedés. Egyedül a Skoda legerősebb nyugat-európai piacán, Németországban 40 800 autó kelt el, 4,9 százalékkal több, mint 2016 első negyedében. Olaszországban 21 százalékkal, Ausztriában pedig 19 százalékkal nőttek a Skoda eladásai. Közép-Európában 52 900 Skoda talált új gazdára, ami 14,9 százalékos növekedés. Éves összehasonlításban Lengyelországban 18,1 százalékkal, Magyarországon 16 százalékkal, Szlovákiában 13,8 százalékkal, Csehországban pedig 9,8 százalékkal több Skodát adtak el az év első negyedévében.
A legkeresettebb modell továbbra is az Octavia, amelyből az első három hónap alatt 103 ezer darab kelt el. A tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva ez viszont 6,3 százalékos csökkenés. A második helyen a Fabia van, amelynek eladása éves szinten 10,2 százalékkal 54 600 darabra emelkedett. Új SUV-jükből, a Kodiaqból 4700 darabot adtak el. Az idei eladásokat még a Yeti utóda pörgetheti tovább, aminek bemutatása őszre várható.
Tavaly a Skoda világszerte 1 127 700 személygépkocsit adott el, immár harmadik éve átlépve az egymilliós küszöböt.