Ha mindig is szerettél volna egy szélsőségesen önfejű svéd szupersportautó-gyártónál dolgozni, eljött a te időd. Létszámbővítéssel pörgetné fel a gyártást a Koenigsegg.
A kezdettől fogva különutas manufaktúra továbbra sem készül tömeggyártásra, de feltuningolnák kicsit a kézműves gyártást. Jelenleg évi húsz autó készül a Koenigsegg angelholmi üzemében, ezt emelnék harmincra a jövő év végére, amihez saját léptékükhöz mérten komoly létszámbővítésre van szükség. Konkrétan negyven fővel bővítenék az állományt; a motorépítőtől a CAD-tervezőn át az elektromos rendszer-telepítőig mindenféle szakemberre szükségük van.
Nem titok, hogy a Koenigseggnél egy ideje már 4-5 éves a várólista. Az új munkareővel nem csak a termelési mennyiséget másfélszereznék meg, de amellett a várakozási időt is lerövidítenék két évre. És akkor ez még csak a gyártás, de a fejlesztési részlegnek is kell a levegő. Szemléletes példa erre, hogy a Koenigsegg máig nem talált szabad kapacitást, hogy újjáépítse azt a One:1 prototípust, amit tavaly törtek rommá egy nurburgringi rekordkísérlet alkalmával.
Szóval ha egész véletlenül értesz valamihez erről a hosszú listáról, irány Angelholm.