Lee Noble a brit sportkocsigyártás egyik legendás alakja. A 80-as években Ultima márkanév alatt tervezett és gyártott kétüléses, sok esetben rendszámozható versenyautókat, később pedig Noble néven alapított újabb sportkocsimárkát. Később abból is kiszállt, új cégének neve Specialised Sporting Vehicles, és jelenleg két típust is fejleszt.
A durvábbik, az Exile Noble jellegzetes tervezési elvének újabb megtestesülése: olyan autó, amely félelmetesen gyors, mégis viszonylag elérhető. Egyelőre Noble szerint sem érett még a gyártásra az autó, még dolgoznak a végleges, gyártásra érett változaton, de az alapvető koncepció, és az első kiállítható prototípus már megszületett. Az Exile nevű modell kétüléses, középmotoros, és nagyrészt szálerősítésű műanyagból készült. A motor jelenleg egy ikerturbós, 3,5 literes Ford V6-os, bár nemrég egy 3,6 literes GM hathengeressel is tesztelték a prototípust. Hogy meddig húzták az Ecoboost V6-ost, azt egyelőre nem árulták el – a gyári motor teljesítménye 310 és 380 lóerő között változik, kiviteltől függően – de az 515 lóerő/tonna arány igazán jól hangzik. A gyorsulás százra három másodpercen belül van – Noble szavaival élve a McLarent fenyegetik ezen a téren.
Egy ilyen gyors autónál persze elkerülhetetlen, hogy jó minőségű alkatrészekből építkezzenek, és Noble nyilván nyereségesen szeretné működtetni a cégét, de a cégalapító azt mondja, karbonszál helyett, ahol lehet, olcsóbb, üvegszálas elemeket használtak, így viszonylag alacsonyan tudják tartani az árat. A viszonylag a kulcsszó, így is 90 ezer angol font, azaz 33 millió forint környékén – valamivel talán alatta – lesz az alapár, de ha úgy nézzük, hogy Noble olyan autót ígér, amellyel pályán meg lehet szorongatni a Ferrari és McLaren leggyorsabb modelljeit, ez tényleg nem barátságtalan ár. Ennek megfelelőek a gyártási tervek is: az Exile-ből 15-20 példányt terveznek eladni egy évben, ennyi vásárlót pedig biztosan össze tudnak majd szedni, főleg ha olyan gyors lesz a gép, ahogy ígérik.