A General Motors nem az egyetlen autógyártó, amely a Chrysler iránt érdeklődik: más cégek is jó hasznát vennék a legkisebb detroiti gyártó nyújtotta lehetőségeknek.
A legújabb hírek szerint három külföldi cég is hajlandónak mutatkozott rá, hogy részesedést vásároljon az amerikai autógyártóból, és mind a három hasznos partner lenne a Chrysler fejlesztésében is. A legkomolyabb név a három közül a Renault-Nissan szövetség, amely a Nissan révén már most is szoros kapcsolatot ápol a Chryslerrel: nemrég kötöttek egy megállapodást, amelynek keretein belül a Nissan kisebb személyautókat szállít az amerikaiaknak, és cserébe helyben gyártott terepjárókat és pick-upokat kap. Ráadásul a francia-japán páros hathatós segítséget nyújthatna a Chryslernek egy új, középkategóriás személyautó-platform kifejlesztésében is, amelyre a következő Sebring/Avenger páros épülhetne. Ugyanakkor a Renault-Nissannak aligha lenne szüksége a Chrysler feleslegessé vált gyártókapacitására, míg a két másik kérő, a Fiat és a Tata épp ennek venné a legnagyobb hasznát. Az olasz és az indiai gyártó ugyanis épp az amerikai piacon való megjelenést fontolgatja, és erre a legjobb módszer, ha típusaikat helyben kezdik el gyártani.
Annyi biztos, hogy egyelőre nem állapodtak meg semelyik lehetséges partnerrel sem, sőt, a hitelválság miatt be is fagyasztották a tárgyalásokat, amíg a pénzvilágban uralkodó káoszból újra ki nem rajzolódik valamiféle kiszámítható trend, és el nem ül a pánik. Emellett valószínűnek látszik az is, hogy a Chrysler tulajdonosa, a Cerberus Capital legfeljebb kisebbségi tulajdonrészt ajánl majdani partnerének, és a részvényeknek legalább az 51%-át - és ezzel a döntés jogát - megtartja magának.