Szívatós feladattal indul a szerda: Győrből Zalakaros a cél, de a bentiek meghagyták, hogy nem tölthetünk útközben. Vicces lesz, mert a navi szerint a rajttól 155 kilométerre lévő Zalakarossal (kellett hozzá némi logisztika a köztes pontokkal) a halálzóna peremére tartunk épp. Valójában még azon is túlra.
A győri parkolóban az előbb még 140 kilométeres hatótávot írt a fullra töltött akksikhoz a Kia. Beszédes, de akkor még bíztunk benne, hogy a tegnap esti izmosabb menetekből kalkulált a gép. Azóta kiértünk Győrből és úgy tűnik, a hideg a nagyobb baj: a hétfői 13-14 kWh-s fogyasztásunk felment 18 fölé. Jobb híján az első városon túli benzinkúton három bár fölé fújtuk a kerekeket, lekaptuk az antennát és leragasztottunk minden hézagot a Soul orrán.
Update: Már a Pápa felé tartó főúton. Az elmúlt 5-6 kilométeren egy kilométert fogyott a hatótáv. Szeretnénk azt hinni, sikerült meghekkelni a gyáriak formatervét, de valójában az történt, hogy szégyentelenül beálltunk hatvanötre, és ezt szereti az autó. Közben a nap is kisütött, úgyhogy ha végül pontosan nem is tudjuk majd, minek hála, de úgy fest, még oda is érhetünk Zalakarosra. (Hogy onnan hogyan megyünk tovább, még ötletünk sincs.)
Update2: Pápán vagyunk, hatótávon belülre csúsztunk: 108 kilométerre a céltól, 114 kilométer hatótávval.
Miről is szól ez az egész? Ha lemaradt, vagy újraolvasná az eddigieket, akkor itt mindent megtalál.