A szeretet megöli a démont

2007.12.24. 14:20
A szeretből idén a fejünk búbja se látszott ki, a tévéműsor megszűnésére küldött hozzászólásoktól például egész csomag százas zsepi fogyott. De annak ellenére, hogy a fehér az új fekete és a Lexus az új Mercedes, vannak dolgok, amik nem változnak: igazán jól nevetni továbbra is a gyűlöletleveleken lehet.

Minél vadabbak és elborultabbak persze, annál jobban. Összeborítottuk egy kupacba, amiket az idén kaptunk, és kigyűjtöttük önöknek a legjobbakat. Volt persze néhány, ami videókameráért kiáltott:

A többit elolvashatják sorban:

Autótesztre vagy bemutatóra kaptuk

Címzett: Nínó Karotta
Feladó: Zozolaa
Tárgy: Utazás váltóruha nélkül (Próba: Opel GT – 2007)

az ameriaki utak remese? jartal te mar magyarorszagon fiam? en itt lakok san diegoban, es sokszor jarok palm springs fele ugyhogy van fogalmam az utakrol! mar evek ota arusitjak ameriakban pontiak es saturn neven? meg egy baromsag! nezzel mar utan mikor mutattak be ezeket itt amerikaban es utana irjal! minden testverenel szebb kasztnint kapott? komam neked elment az eszed! mikor neztel te meg utoljara egy pontiac vagy saturn nevu autot! az opel nevu testver egy tokeletes ikerparja a saturn skynak! a faszer kell allandoan amerikat baszogatni! maradtal volna abban a rodhat magyarorszagon ne rontsd itt a levegot!ja es meg egy dolog: miota jarsz autot tesztelni konnyu borjakoban meg hatizsakkal? le se tagadhatnad hogy magyr vagy, arrol miert nem irtal akkor hogy a hatizsakban szerszamok vannak, ugyanis kezzel huztad meg a csavarokat! megint egy hazugsag!

I [szív] Totalcar

Címzett: Csikós Zsolt
Feladó: P.richard
Tárgy: Átlépés a hipertérbe (Próba: Honda Civic Type R és Type S – 2007)

Ez a legótvarabb cikk amit valaha olvastam. Nem szól semmirõl, a stílusa is fos. Kár volt nekiállni.

I [szív] Totalcar

Címzett: Égő Ákos
Feladó: Dr. F. Zs.
Tárgy: Gyermekpofozás verőfényben (Próba: Citroën C4 Picasso 5 üléssel – 2007)

Hát ez tényleg égõ volt. Ugye nem azt akarod mondani hogy akik citroen családi egyterût vesznek azok bolondok??? Õszintén csodálkozom hogy a Citroen Hungária jó hirnév megsértése miatt nem indított ellenetek polgári peres eljárást. Az hogy mi ronda azt nem te vagy az ilyen hasonló balfékek fogják eldönteni. A picasso max SZÁMODRA ronda, de ez NEM AZONOS a közizléssel, ahogy az eladási statisztikák is jelzik. Csúnya autó készül elég sok manapság, vw teljes palettája, skoda fabia roomster, seat (új toledót láttál már utcán?) palettája. Aki ilyet vesz az mind bolond csak azért mert ronda autót vett? Kicsit furcsa gondolkodásod van hallod-e? Szeretném ha kicsit objektívebb cikkek születnének nálatok is. Példát vehetnétek a tieteknél szinvonalasabb igényesebb lapoktól: vezess.hu, a5.hu.

I [szív] Totalcar

Címzett: Jermann Kálmán
Feladó: Feri
Tárgy: Ursula, a dömperbusz (Teszt: Hyundai H1 Starex – 2007)

te mackógatyás paraszt

I [szív] Totalcar

Címzett: Jermann Kálmán
Feladó: Kurva
Tárgy: Kuporgok a köszörűkövön (Teszt: Iveco Daily 35S14V – 2006)

Kedves Kálmán mindenek előtt, basszteherbeajókurvaanyádat!

Milyen jogon nevezed adócsalóknak a kistehrautó sofőröket? Te szarfaszu buzi, ezek a nemeslelkü éhbérért dolgozó kényszervállalkozók látják el a fél országot áruval (a másikfelét a gecizsiódmultik ). Hajnalban kellnek, éjszakáig dolgoznak, pakolás az életük, izzadnak a napom, fagyoskodnak a télben. Pár év alatt 4-500e kmt nyomnak ezekbe az autókba, csak azért, hogy eltartsák a családjukat. Ellátják az utolsó mocskos tetves kis falut is áruval.

És akkor jön egy ilyen szarfaszubuzi mint te (Különben melyik vagy a képen a háttédben döglő cigány (melózó cigányt se láttam még), vagy az előtérben feszítő büdösgeci zsidóKID? A zsidóra tippelnék a totalcarból kiindulóan) szóval jösz te te geci, és blamálod a kisteherautósokat. Ki a kurva anyád vagy te? Milyen statisztikát tudsz mutatni, hogy arányában több balesetet okoznak mint a kamionosok, a szgkocsik, vagy az állat motorosok? He te rostos fasz?!

Gondolod mind túl van terhelve? Arról nem hallottál te zsidócigánygeci, hogy polcrendszert raknak bele? He? Ebből túrázva árulják a portékát. Esetleg raknak bele egy hőszigetelést, és hűtést és mindjárt lejön bent 15 centi lejön minden falból. Ugy te fasz? Erre nem gondolsz, te nyomorult!

Király vagy, hogy felhívod a cikkeddel a szemét geci hatóságfigyelmét, hogy hol lehet még a népet nyúzni.

Végezetül, rohadjun ki a beled, te mocskos geci!

I [szív] Totalcar

Címzett: Winkler Róbert
Feladó: Zsoci
Tárgy: Alapvetően ellenzem (Teszt: Suzuki SX4 1,6 4x4 – 2006)

Tisztelt Winkler Róbert!

Az Ön kritikája semmit nem ér, hiszen ha a harmadik sebesség helyett kis idő alatt többször is az első sebesség fokozatba kapcsol akkor talán Önnek kellene egy kis oktatást tartani. Ez nem az autó hibája hanem az Öné! Egyébként sok százezres autós vagyok, mondhatom amit Ön leírt az SX4-ről az úgy ahogy van egy nagy maszlag! Nem értem, hogy ilyen idétlen hozzánemértő ember kritikája miért jelenik meg! Egyébként Ön egy szimpatikus ember csak sajnos nem hozzáértő! Tanuljon még!!!!!

I [szív] Totalcar

Címzett: Nínó Karotta
Feladó: Asdf
Tárgy: Két csiga szárnyán (Teszt: BMW 335i Coupé – 2007)

Rohadjon le a faszod, hogy ilyen kocsit vezethetsz…

I [szív] Totalcar

Címzett: Jermann Kálmán
Feladó: Hdcrf
Tárgy: Nagy étvágyú Mikulás (Teszt: Mazda 2 1,5 GT – 2007)

ki nem szarja le a fos saabodat te nyomorék

I [szív] Totalcar

Címzett: Péter Anna
Feladó: anonim
Tárgy: Csak semmi sport és design (Teszt: Lancia Y Sport MomoDesign 1,3 Mjet – 2007)

Idiota kurva! Fikazzal audikat! Sorjas muanyag? Sorjas a bor a talpadon. Diesel kerreges mi ? Divatos szavak ezek manapsag. A hulyeseget nem kene atvenni, ha csak hulyeseg kerekedik a cikkbol, akkor fenykepet kell csak kozolni, azzal nem lehet mellenyulni.

I [szív] Totalcar

Címzett: Péter Anna
Feladó: anonim
Tárgy: Megfeneklett cirkáló (Használtteszt: Mazda 626 – 1996)

MIért hagyjuk egy hozzá nem értő személy, – aki itt történetesen egy nő, s ebbe nem mennék bele inkább – lehuzzon egy olyan autót ami már bizonyított, s fog is még. Amig ő egyik új autóból ül a másik ez az autó még mindig futni fog. Ő csak teszteljen kicsi fiestakat, corsákat, s aranyos yarisokat. Nem értem miért alkalmaz a totalcar ilyen hozzá nem értő személyeket egy komoly autó teszteléséhez. Sajnálom, hogy meg kellett írjam ezt a levelet… :(

a második oldalon igazi ínyencségeket talál: közéleti riportokra és publicisztikára érkezett leveleket!