Rétegvastagság-mérő

2006.11.29. 11:15 -

Kedves Autódoki!

hasznaltauto vasarlas elott allok. Jo volna nem torott autot venni es ennek egallapitasahoz a legjobb modszer, amit laikus hasznalahat a festekvastagsagmero. Ket kerdesem lenne.
1) Hol lehet ilyet venni? Kb. mennyibe kerul? Es milyet erdemes venni?
2) Milyen retegvastagsag elfogadhato?

Köszönöm:

Istvan

Kedves Istvan!

Nem tudok konkrét címet rétegvastagság-mérő készülékre és az ár is nagy szórást mutat. Van műszer, amelyik mikronban ki is írja a mért értéket, ezek a drágábbak, az egyszerűek pedig egy LED-sorral vagy három LED-del jelzik, hogy vékony, normál vagy vastag a réteg. Egy gyári fényezésű autón is nagy szórást mutatnak a mérhető értékek, valamint attól is függ, hogy a lemezfelületek melyik részén mérjük.

Sík lemezfelületen, szélétől kb. 10-30 cm-re mérve ezek a jellemző értékek:
80-200 mikron: gyári fényezés
110-300 mikron: nagyon jó minőségű kézi fényezés
300 mikron felett: valószínűsíthetően gittelt, fényezett felület
Ezeket tekintse irányadó számoknak, eltérés lehetséges, ráadásul akár egy 350 mikronos fényezés is lehet elfogadható és tökéletes.

Üdvözlettel:

Istvan

A fenti tanács első megjelenésének időpontja 2006. november 29., 11:15, ezért előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt már nem időszerű, vagy téves. A tanácsok pontosságáért és hasznosságáért szerkesztőségünk mindent megtesz, de tartalmukért és a betartásuk következményeiért felelősséget nem vállal.

 

h i r d e t é s

Autódoktor Autódoktor

Autószereléssel, üzemeltetéssel kapcsolatban kérdezze az Autódoktort, vagy böngésszen a több száz eddigi tanács között. Kereshet is! Jó egészséget.

KeresésKeresés

IndapassIndapass

Totalcar áruház

ékszíj
SUZUKI VITARA 1.9 D zárt terepjáró 1996-1998
1392 Ft
gumiharang készlet, hajtótengely
SUZUKI X-90 1.6 i 16V 4x4 nyitott terepjáró 1995-1997
4106 Ft
olajszűrő
SUZUKI SPLASH 1.0 Ferdehátú 2011-2013
1714 Ft
További termékek »

Totalcar Magazine

Italian style or the German way?
There are several ways to convert a Beetle’s front end. Among them is one for the lazy and one for hard-working folks.