Rover 75 (2001)

Rover 75 (2001) törésteszt

2001.06.14. 13:27
A Rover 75-ös erősen megközelítette az eddig egyedüliként ötcsillagos Renault Laguna eredményeit
Frontális és oldalsó ütközésvédelem          
Gázolási rizikófaktor        


Teszteredmények:
Frontális 14(88%) Oldalsó 16(89%) Összesítés 30(88%)

 
   
   

A Rover 75-ös erősen megközelítette az eddig egyedüliként ötcsillagos Renault Laguna eredményeit, a szakértők véleménye szerint a különbség egyetlen oka a fejet védő oldallégzsák hiánya volt, ezért augusztustól minden Magyarországon forgalmazott 75-ösben széria felszerelés lesz a fejlégzsák. A frontális ütközésben csak a karosszéria merevségéből adódó, a mellkason mért magas terhelés miatt vontak le pontokat, de például a lábtér kialakítása első osztályúnak bizonyult. Az oldallégzsákokkal szerelt modellen megismételt pózna teszt eredményei igazolták a várakozásokat és az öt csillagot súroló eredményt, a fejlégzsákok teljesítették feladatukat. Az autóval kipróbált Britax Club Class Universal gyerekülés gyengén teljesített a tesztben, ezért a két cég közös vizsgálatot végzett, melynek eredményeképp a Britax módosította az üléseket. Evvel és a matricázás minőségének javításával a Rover 75 elérheti, hogy korunk egyik legbiztonságosabb autója lehessen a benne ülők számára. Most már csak a gázolások súlyosságának tekintetében kell tenniük valamit, hiszen a két csillag már csak átlagos eredményt mutat.