Ipari egyfázisos dugaljam van, gond-e ha rákapcsolom a háromfázisos töltőt?
Címkék: háromfázisú, egyfázisú, töltés
Az eladó szerint sima otthoni konnektorról tölthető az autó. A garázsba 4 vezeték megy be, kell-e aggódnom miatta?
Címkék: töltés, otthoni töltés
Ahogy elkezdi felvenni a teljesítményt, 2-3 másodperc után lecsapja a főbiztosítékot.
Címkék: smart fortwo, villanyautó, töltő, zárlat
Az hallottam, hogy a Zoé nagyon nem szereti az egyfázisú töltést. Van-e erre megoldás, vagy gyűjtsek még másik másik modellre?
Címkék: renault, zoe, töltés, villanypásztor, egyfázisú
Azt olvastam, érdemes a 12 voltos akkut LiFePO-ra cserélni.
Szeretném a degradációt a lehető legalacsonyabb szinten tartani, keveset használom az autót.
A Kangoo ZE-be egy cég BYD aksikat tenne. Szabályos ez? Tud így működni?
A Kia Niro PHEV néha panaszkodik az aksira, érdemes-e külön tölteni? A Zoe kézikönyve nem javaslolja, igaz ez?
Eddig 230 voltos csatlakozóval töltöttük a autót, de átállnánk valami komolyabbra. Milyen védelem kell hozzá?
Lehetséges, hogy visszakerül a nagyfesz zaja a lakás hálózatára? Mit lehet ellene tenni?
Honda-e-ben modernizálnám a rendszert, de érdemes-e?
Gondolják, ha lecsap a kismegszakító, akkor visszanyomják és használják tovább teljes nyugalommal a töltőt. Én nem lennék ilyen nyugodt a helyükben…
Címkék: töltő, villanyautó, zárlat
Lehet-e megalapozottan következtetni az akkupakk egészségi állapotára a felvett töltésből?
Mennyire macerás és drága ez?
Most sincs ingyen ebéd, a Villanypásztor elmagyarázza miért olyan olcsók azok a cellák.
Azt hallottam, hogy a Zoékat nem célszerű ilyen töltővel tölteni, mert tönkreteheti az autó inverterét.
A szervizek elhajtanak, nem merik bevállalni a javítást. Vigyem bontóba? Hirdessem egyben, vagy alkatrészenként?
A szakember-elvándorlást a szabályok lazításával orvosolnák a döntéshozók, de úgy tűnik, az emberélet nem izgatja őket.
Címkék: javítás, nagyfeszültség, akkumulátor, tűz
Van-e bármilyen módszer az akku ellenőrzésére? Lehet-e csalni vele? Mi a jogi háttere az aksicserének?
Sajnos az elektromos szolgáltató nincs a helyzet magaslatán, nem sokat foglalkoznak az ingadozásokkal. Mi a megoldás?
Hogyan ballanszolja ki EV-nél egy BMS a 180ah-s cellákat egy hajszálvékony kábelen?
A „józan paraszti ész” ebben a témában sokszor visz téves érvelésre.
Címkék: villanypásztor, villanyautó, akkumulátor, lítium, tévhitek
A választ Varsányi Péter informatikai és méréstechnikus celebrálja
Most vette, a honosítás hónapokig tart majd, az autót addig nem lehet használni. Az akkut kímélné a gondos gazda.