Megéri az árát? Mikorra végre Münchausen báróként, saját hajunknál fogva kihúztuk magunkat maró kétségeink mocsarából ismét elindulunk a lejtőn.
Emlékeznek még az 1991-es, mára már kultikussá vált Manta, Manta című filmre? A tinibálvány Til Schweiger még tejfölösképű suhanc volt, úgy döngetett 83-as, Mattig-tuning GT/E-jével városban, városon kívül az egyszerű naiv kis sztori szerint.
Az autóstesztektől az olvasó határozott, konkrét állásfoglalást vár, és joggal. Úgyhogy most megadnám a kategória legjobb vételének és egyik legjobb autójának paramétereit.
Címkék: lt, chevroletkorea, teszt
Epica! Mondja a taxis sértett méltósággal. Aha. Epica, Epica, el ne felejtsem. Egész jó.
Címkék: lt, chevroletkorea, teszt
Lényegi változások nincsenek, az összkép remek, double frame hűtőrács, kamu légrostély, szép féklámpa, kellemes műszerfal, derűs automata váltó, nagyszerű rugózás.
Címkék: lt, chevroletkorea, teszt
Imádok beülni egy jó magas SUV-ba, főleg hogy így késő ősszel egyre inkább klausztrofób élmény a kabriózás. Időnként jönnek olyan SUV-ok, hogy az ember mégis visszakívánkozna a gokartba, de a Captivát még nyári használatra is szívesen megtartanám.
Címkék: lt, chevroletkorea, teszt
3,5 tonnás zárt kocsiszekrényű tehergépkocsi, a típus leghosszabb, legmagasabb változata. B kategóriás jogsival ez a legnagyobb, amit vezethetünk. De mekkora kihívás ez egy normális méretű autóhoz szokott úrvezető számára?
Címkék: volkswagen, lt, teherautó
Amellett, hogy a Volkswagen LT jó és kevésbé jó tulajdonságait egyaránt megismertem, kipróbáltam, hogy milyen is egy furgonban lakni egy hétig. Előfordul, hogy az ember nem jön ki a családjával, begőzöl és úgy érzi, itt az ideje, hogy önálló életet kezdjen.
Címkék: volkswagen, lt, tdi