Úgy szeretném eladni, hogy a vevő vállalja át a hitel további törlesztését.
És akkor jött a csoda: csöng a telefon, a vonal végén a Peugeot Gablini munkafelvevője, és közli, hogy utánajárt a dolognak (!) és megvan az info, mit kell cserélni. Ma voltam ott, és egy órai várakozás után egy új alsó lambda-szondával, egy új szabályzó relével, és új gyújtássorral felvértezve adták át az autót és TÖKÉLETES! (bár ez egy új autótól azért nem irreális elvárás).
A klímás, szervós 206-os Peugeot két hetes korában egyre hangosodó ciripelő, az ékszíj csúszásához hasonló, de attól azért eltérő hangot adott. Görgőcsere és lezsírzás után a legutóbbi próba a hosszabb ékszíj befeszítése volt, más elvezetéssel, hogy a generátoron nagyobb felfekvés legyen. Vajon el kell-e fogadnom, hogy ugyanazzal a hibával hatodszor viszem az autót szervizbe?
Nem igazán találtam leírást a gumira vonatkozóan.