Az autós újságíró 24 órás versenyfutása az új Suzuki Swifttel!
Könnyű lenne azt gondolni, hogy az autós újságíró az élet császára: utazások, új autók, tesztvezetések, versenypályás élmények, fergeteges sztorik, lenyűgöző technikák. A valóság persze nem ennyire szép, javarészt a mi munkánk is gép előtt görnyedésből, adatgyűjtésből, gépelésből és szervezésből áll, összességében jóval kevesebbet ülünk autóban, mint a legtöbb átlag autós. Vannak viszont kiemelkedő napok, amikor tényleg vezetünk, a városi környezetben pedig mindig örülünk egy ügyes, fürge, városi autónak, mint például az új Swift.
Örömmel részt vettünk volna az idén június 15-16-án megrendezett Le Mans 24 órás autóversenyen akár csak nézőként is, de ugye az álom és a valóság nem mindig fedi egymást. A 24h azért mégiscsak összejött, ha nem is Le Mans-ban, hanem Budapesten, és nem is speciális versenyautóval, hanem az új Suzuki Swifttel. A Swifttel, ami már szinte annyira magyar, annyira a miénk, mint a franciáknak a croissant. A Swifttel, ami legalább annyira a magyar utcakép része, mint a francia kávézók. Nem nagyon van olyan sofőr az országban, akinek ne lenne valamilyen tapasztalata a típussal.
Az új Swift pedig a mai autóipar egyik üdítő kakukktojása, a modern biztonsági és emissziós normák ellenére is megmaradhatott egy tonna alatti, szívómotoros technikának, jó belőle kilátni, és pont annyira egyszerű, ahogy azt a japán kiskocsikban évtizedek óta szeretjük. A háromhengeres motor felébreszti a régi emlékeket, a Gyöngysárga szín üt, mint Tyson, a valós 5 literes fogyasztás pedig a benzinkútnál csalt elégedett mosolyt az arcunkra.
Mai videónkban megmutatjuk, milyen egy autós újságíró 24 órája: tapasztalatokat gyűjtünk, kipróbáljuk a menetbiztonsági elektronikáit, fogyasztást mérünk, elugrunk vele ebédelni, megpróbálunk vele nagyon szűk helyre beállni, éjjel elvisszük Bence kollégánkat a reptérre, aztán lemossuk és visszavisszük. Tarts velünk a házi 24 órás futamunkon!
itt olvashat részletesebben, ha üzenne nekünk, ezen a címen elér minket.