Szóban forgó tárgy nem a kínai bazárból érkezett hozzánk, szerencsére még csak nem is a manager shopból. Egy igazi Parker toll (rendes nyílvesszős beakasztóval a végén) a szóban forgó tárgy, amelynek kiváló voltáról két, hozzám igen közel álló nő is nyilatkozni tudna, ha bármelyikük itt állna mellettem a posztírás nehéz és felelősségteljes perceiben.
Így csak emlékezetből, a tényeket nyilván némiképp rugalmasan kezelve tudom önök elé tárni eme tollak kiválóságát: a nővéremnek 1972-től pár éven át ilyen tolla volt, amiért a Budapest, II. kerület, Móricz Zsigmond gimnázium megfelelő évfolyama egy emberként utálta. Hiszen az akkor elterjedt Pax és Pevdi márkájú golyóstollakkal ellentétben a Parkert jó, gépszerű érzést volt csattintani, mindig fogott, amikor a hegye papírt ért, és nem hagyott kék, trutyis golyóstollsár-foltokat mindenen, ha nyitva maradt. A másik hozzám közelálló nőnemű személy a feleségem, aki pedig az én anyukámtól kapott még vagy tíz évvel ezelőtt egy Parkert. Az a toll azóta sokat látott, már nem csattan olyan fickósan, tény, de a betét (eredeti Parker cseredarab) még mindig csodásan ír, a vonalakban nem ismert tréfát. Ja, és inkontinencia-problémái sincsenek, naná.
Nos, egy ilyen, csodás, egy kutya vagy macska életében örökkévalónak tűnő időre, de egy ember életciklusában is jókora helyet kitöltő szakaszra méretezett Parker golyóstoll tulajdonosa lehet az, aki először, pontosan megválaszol egy egyszerű, az én általam 2012-ben írott cikkek közül egyvalamelyikben szereplő megállapításra vonatkozó kérdést. A toll különlegessége, hogy bár a Hankooktól kaptuk, a repi-márkajelzés csak a dobozán szerepel, magán a tollon nem, idegen tollakkal ékeskedés gyanúja tehát félretaszítva:
Melyik autónak lehetett mellette állva tablet PC-n megtekinteni a mechanikai egységeit?
A szerencsés nyertes nem csupán a kiváló Parkerrel, hanem egy toyotás pendrive-val is gazdagabb lesz a Totalcar Jézuskája jóvoltából.

Az oldalról ajánljuk
- Technika
Létezett egy elektromágneses futómű, amivel az autók akár ugrani is tudtak
A Bose rendszere a klasszikus rugók és olajos lengéscsillapítók helyett lineáris villanymotorokat alkalmazott.
- Tesztek
A felső-középosztály népautójaMenetpróba: Volkswagen Tayron - 2025.
A Tayron Európa második legnagyobb Volkswagenje. 7 személyes, jól fogyaszt, lószállítót képzelek mögé.
- Gumidoktor
Milyen széles igazából az abroncs? Nem egyértelmű...
Típusonként elérhetnek a valós méretek. Hogy lehetne kideríteni, hogy melyik mekkora igazából?
- Gumidoktor
Hóban is jó lesz a négyévszakos gumi az ezres Swiftre?
Két szett helyett egy kéne az öreg Suzukira.
- Hírek
Németországban is engedélyt kaptak a türkizkék lámpás Mercedesek
Eddig csak Nevadában és Kaliforniában találkozhattunk velük.
- Hírek
Mindenki megúszná Trump vámjait
Az Audi pórul járhat, a Volkswagen derűlátó, a BMW viszont pesszimista.
- Hírek
Így vettek autót a németek: februárban elengedték a belső égést
A hibridek és az elektromosok eladást nőtt, a benzin- és dízelmotorosoknál hanyatlás látható.
- Hírek
Már Musk kirúgását pedzegetik
Amióta Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója Donald Trump elnök stábjában dolgozik, folyamatosan esnek az autógyártó részvényei.
- Olajdoktor
Kinyírta a szintetikus olaj az öreg Audi motorját?
Szintetikus helyett ásványi olajat javasolt a szerelő az Audiba.
- Hírek
Kösd be az övet vagy fizess! Újabb akciót hirdetett a rendőrség
A rendőrség friss akcióval szeretné rábírni a közlekedőket a biztonsági öv használatára.
- Hírek
Kombik nélkül is Volvo marad a Volvo?
Egy kérdés, amin lehet komolyan el kell gondolkozni.
- Hírek
Most már tényleg nagyon mindjárt visszatérnek a fizikai gombok a Volkswagenekbe
Ezt Andreas Mindt, a márka dizájnfőnöke erősítette meg, aki szerint a régi-új korszak a ID.2all érkezésével kezdődik.
- Hírek
Megvan az első, Magyarországon is engedélyezett LED csereizzó
Az OSRAM volt az első.
- Hírek
Elkészült az egymilliomodik Suzuki Vitara Esztergomban
A márványkék, GLX felszereltségű, napfénytetős példányt Németországban adják majd át a tulajdonosának.
- Belsőség
Képben vagy a népszerű használtakkal? Mutasd!Kvíz: Ismerd fel Magyarország népszerű autóit! Vol.2
A feladat egyszerű: mutatunk képeket autókról, te pedig tippeld meg, hogy milyen típusokat látsz. Ennyi. Hajrá!
- Hírek
Egyszerű szerszámokkal loptak 120 millió forint értékben az ABT tuningcégtől
A lopást valószínűleg nem kispályások követték el.
- Hírek
140 tonnás, egytengelyes, egyensúlyozó platók váltanák le a dömpereket
A bányadömperek csodálatos termékek. A lehetséges utódjaik is mókásnak tűnnek.
- Hírek
Ez történik akkor, ha a nagy archoz szerény vezetési tudás párosul
A tulaj egy autós találkozóról akart stílusosan távozni, de egy domboldalon kötött ki.
- Közélet
A nagy 2025-ös Forma 1-es szezonelőzetes
Nagyon nehéz olvasni a sorok között, de azért megpróbáljuk!
- Hírek
Nem lesz elektromos Maserati MC20, mert nem kell senkinek
Továbbra is a Nettuno V6 az úr.
- Hírek
5,8 méter hosszú, 4 tonna és 4,7 másodperc alatt van százon. Mi az?
A Cadillac minden idők egyik leghosszabb sorozatgyártású autóját alkotta meg.
- Hírek
Tolod a másikat az autópályán? Van egy rossz hírünk
Összehangolt ellenőrzést tartott a rendőrség az autópályákon, ahol többek között a követési távolságot figyelték.
- Hírek
Már keresi a BYD a második Szeged helyét
A kínai gyártó exportrekordot ünnepel.
- Hírek
Elfuserálták a visszahívásokat, újra foltozgatni kell rengeteg Fordot
Az összesen 8 visszahívás többségére azért van szükség, mert korábban nem sikerült kijavítani a hibákat.
- Tesztek
Hatméteres furgon, mint hibátlan városi kisautóTeszt: Renault Master Blue dCi 150 L3H2 – 2025.
13 ezer literes csomagtartó, tágas utastér, rengeteg tárolórekesz és nagyszerű kilátás. Mi kell még?
- Közélet
Találtunk-e bombabiztos autókat 1,5 millióért? – Murvaélet #3
Ennyi pénzért már egész potens autók is akadnak a piacon - még egy prémium is.
