Mire gondoltál? Én speciel...

2013.02.20. 16:29
27 hozzászólás

Önök is ugyanarra gondoltak? Úgy tűnik, a marketingeseknek is csak az jár a fejében. Hiába na, azt mondják, "sex sells". Vagyis a nemiségre utaló reklámok jó hatásfokkal működnek. Persze van, aki ennél egyszerűbben fogalmaz: pinával mindent el lehet adni. Autógumik, ültetőrugók, sportkocsik, de még egyszerű családi autók is voltak már így hirdetve.

Értem én, hogy a meztelen női test hatásos a hirdetések képein, termékfotókon, de hogy leírva is működik a dolog, sosem gondoltam volna. Márpedig a Blaupunktnál biztosan tudnak valamit, amit én nem. Pálóczi Tamással ajánlotta figyelmembe az alábbi termékfotót a Blaupunkt nemzetközi oldalán. Egy autós telefonkihangosítót láthatunk a képen.

fanny.jpg

Vagy nem beszélnek a marketing osztályon angolul, és máig meg vannak róla győződve, hogy pusztán egy női név és telefonszám van a kijelzőre írva, vagy nagyon is tudatosan írták ki: "fanny". Ami persze egy női név, de bizony a világ egy részén így becézik angolul a női nemi szervet is. 

Önök szerint csak figyelmetlenek, vagy átkozottul agyafúrtak a blaupunktos marketingesek?