Alig pár nappal a rendezvény előtt kezdenek felpörögni a XI. Belsőség-találkozó körüli dolgok. Ez egy pár hasznos infót tartalmazó posztocska, megelőzendő a sok kérdést. Ja, hogy nem tudod, mi ez? Itt elolvashatod, de röviden csak annyit: ez az a hétvége, ahol együtt szórakozik a szerkesztőség és az olvasók. Itt.
Először is egy kicsit bővebben a programról, ami igazán laza és abszolút fakultatív jellegű, aki akar, kipróbálhatja magát, de messze nem kötelező. Szerintünk vicces lesz.
Érkezés pénteken (augusztus 8.) 15.00-tól. Szabad duma hajnalig, zenélés, fürdés, foci vagy akármi (filmnézés pl.) folyékony kenyér fogyasztásával kombinálva a kellő (de)hidratáció jegyében.
Szombat (augusztus 9.):
10.00 - 12.00 - Kérdezz-felelek avagy Hogyan működik a Totalcar és miért úgy? Mit szeretsz és mit nem szeretsz. Belterj-maxima V6.
Helyszín: tábortűzhely, fűben heverve, műanyagszéken, féllábon állva, akárhogy.
Ez itt az, aminek olvasod. Egy laza beszélgetés arról, amit tudni szeretnél (vagy nem), egy kis betekintés abba, hogyan készül és működik a Totalcar, mennyit küzdünk a külső elemekkel és hogyan dolgozzuk ezt fel, illetve egyéb belterjes dolgok. Közben persze elmondhatod, mit szeretnél, ha másképpen csinálnánk, mik a kedvenc cikkeid és talán a végén ez is segít egy kicsit abban, hogy még jobb legyen a magazin, amit fogyasztasz.
14.00 - 15.00 - Cikkírás, tesztelés, alapdolgok kezdőknek.
Winkli volt a kitalálója ennek és tényleg remek ötlet. Nagyjából egy órában megpróbáljuk elmagyarázni és elmondani, hogy szerintünk mi is kell egy jó teszthez. Akik ebben részt vesznek, azok laptopot hozzanak magukkal, mert a workshop záróakkordjaként egy adott járműről kellene egy tesztet írniuk max. 4-5 ezer karakterben, amit aztán az esti workshopon szétcincálunk. Ezeket a műveket le is hozzuk itt, a blogon és a nép közé vetjük, hogy meglássátok, milyen érzés. Remek lesz!
15.00 - 16.00 - Fotózzunk autót! Alapdolgok kezdőknek.
Ez a workshop szervesen kapcsolódik ugyan az előzőhöz, de önállóan is megállja a helyét, hiszen megtanulsz belőle legalább alapfokon komponálni és autót/motort/járművet fotózni. Ehhez gépet is biztosítunk, ezzel kéne elvégezni a fenti feladatot, majd képszerkesztőnkkel karöltve elkészíteni az ultimate címlapfotót!
18.00 - 20.00 - Kérdezz-felelek és kiértékelés.
A délelőtti dumakör folytatása, megspékelve az eddigre elkészült rövid tesztek kiértékelésével- képeivel. Ezeket már a blog.hu-felületébe beszerkesztve prezentáljuk kivetítőn, mindenki okulására. Remek lesz, csak semmi para, jól szórakozunk majd mindannyian.
Szállás-fontos!
Bevallom, megfordult a fejemben, hogy lesznek, akik rettegnek majd attól, hogy nem lesz helyük, de nem gondoltam volna, hogy ennyien. Ezért az a helyzet állt elő, hogy sokan fejvesztve telefonáltak a kempingbe és foglalták le maguknak a szállást anélkül, hogy számításba vették volna azt, hogy a faházak mindegyikébe pótágyak is lesznek lerakva, így házanként hat személy kap majd szállást, nem négy.
Ezzel mindaddig nincs is gond, amíg nem szteppel ott valaki az ajtó előtt, aki korábban érkezett, de már nincs szabad helye, hiába jött időben, mert minden ház előre foglalt. Sőt, nem először fordulna elő, hogy a foglalt helyek végül üresek maradnak. Úgyhogy gyors és prompt megoldásra volt szükség, ezért a kemping vezetésével közösen megbeszéltük a dolgot. A végeredmény a következő:
- akik előre foglaltak szálláshelyet, azok - természetesen - megkapják a helyüket, annak ellenére, hogy meg van a rizikója annak, hogy végül nem jönnek el, a kapacitás pedig kihasználatlan marad.
- viszont legyenek felkészülve arra, hogy a szabad ágyak mindegyike el lesz foglalva, ez így korrekt azokkal szemben, akik nem foglaltak előre, hiszen tudják, hogy hamar összemelegedik a társaság annyira, hogy nem lesz gond a hálóhely. A cél az, hogy aki kifizeti a fedett hálóhely árát, az aludjon is ott, amíg van hely. Mivel a kemping vezetése maximálisan jófej volt velünk tavaly és épeszű árat adtak meg idén is, ezért az a legkevesebb, hogy maximálisan kihasználjuk a kapacitásukat, megérdemlik.
A sátorhelyekre ez nem vonatkozik, a park maga hatalmas, bőven jut hely mindenkinek.
Fizetés távozáskor (vagy vasárnap), össze fogjuk szedni a pénzt a foglaltság-lista alapján.
Mit hozzál magaddal?
Legyünk felkészülve mindenre, fürdőduhától-nagykabátig bármi kellhet. Az étel-ital közös buli, mindenki annyival száll be, amennyivel és amivel gondolja, eddig sem szóltak meg senkit, ha zsebre dugott kézzel sétált be a kapun, de ha volt olyan, aki felvállalt egy komolyabb rántottát (mondjuk 150 tojásból) vagy pörköltet (mint tavaly), akkor azért a tisztesség úgy kívánja, hogy valamivel (nyersanyaggal, lóvéval) beszálljunk a buliba mindannyian.
De ezt nem kell mondanom, felnőtt társaság ez és tudjátok jól, miről beszélek, bár szünidő van, de jól ismert tény, hogy a kekeckedő kisfiúk ilyenkor nem jönnek el, aki pedig ott van, az barát lesz egy életre. Barátok pedig nem irigyelnek a másiktól semmit, pláne nem egy sült kolbászt vagy üveg sört.
A papírtálca, műanyagpohár nyerő, étel-ital minden mennyiségben szintén, zöldség (paradicsomhagymapaprika), bármi, ami egy jó sütögetéshez kell. Ja, maxitárcsát viszünk, de kisebb jöhet, ezen hosszú kaják készülnek majd. (Remélem, PB-palack akad a kempingben.)
Szóval.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Az F1-es Szaúd-Arábiai Nagydíj legnagyobb kérdései
Minden okunk megvan azt remélni, hogy a 2025-ös futam is emlékezetesen alakul Dzsiddában.
- Hírek
Tragikus motorbalesetben elhunyt az első magyar Dakar-motoros, Varga Ákos
Egy figyelmetlen sofőr oszlopnak lökte. Varga Ákos 49 éves volt.
- Gumidoktor
Sokat megyek a kabrióval, de négyévszakos gumit szeretnék. Hülyeség?
Hóban úgyse használom, viszont elég sok kilométer pörög a kabrióba. Reális választás a négyévszakos?
- Közélet
Nem úszod meg a bíróságot!Összetört a motor, a biztosító nem fizet mindent és még a szakértő cég is hárít
Aki komolyan szeretne valamit, az kezdjen egyből a bíróságon? Kinek jó az, ha megegyezés helyett pereskedésre kerül a sor? Legfőképpen senkinek.
- Hírek
A Porsche 911 GT3 lett a leggyorsabb manuál váltós autó a Nürburgringen
Még a facelift előtti 911 GT3 idejét is megverte, pedig abban egy szupergyors PDK automata pakolgatja a fokozatokat.
- Hírek
Beperelik a Teslát, felülmérnének az autók?
Néhány Tesla-tulajdonos szerint az autójuk a valósnál több megtett kilométert számol. Szerintük azért, hogy hamarabb lejárjon a garancia.
- Tesztek
A lázadóknak semmi esélyükBemutató: Mercedes-Benz CLA 2025
Ott voltunk a stuttgarti Csillagok háborúja budapesti premierjén.
- Olajdoktor
Csattog a belevaló olajtól a Chevrolet (helytelennel jó volt)
Eddig szépen járt olyan olajjal, ami elvileg nem is jó bele. Most előírt viszkozitásúval fut, és rossz hangja van. Mi a teendő?
- Hírek
Ez itt a frissített Volvo S90, de van vele egy komoly gond
Finom faceliftet kapott az S90, amiben marad a benzinmotor és megtartották az elegáns dizájnt. Beszerezni viszont nem lesz egyszerű.
- Hírek
A Jaguar még a villanyautók korában is életben tartja a legendás E-Type-ot
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
- Hírek
Valahova rohadtul sietett ez a motoros (de megszívta)
A tempója még autópályán is nagyon durva lenne. Nem ott ment.
- Technika
Autók, amikben felnőttünk III. – 1980-as évek
Sorozatunkban bemutatjuk a magyar utak legmeghatározóbb típusait, generációk álmait és rémálmait, a családok második legnagyobb értéktárgyait.
- Hírek
Roncsautókkal seftelő európai bűnbandára csaptak le a hatóságok, Magyarország is érintett
A bűnözők amerikai roncsautókat importáltak majd adtak el törvénytelenül Európában, többek között Magyarországon is.
- Hírek
Cáfolta a Volkswagen egy új Audi R8 érkezését
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
- Szerelem
Mesterségem címere: 992.2 - PORSCHE Carrera S - USA VLOG
San Diego, óceánpart, Porsche. Borsodi fenekem végre révbe ért és kipróbálhattam a világ egyik legjobb sportautóját.
- Hírek
Elektromos modelleken tér vissza a Ford ST és RS jelölése
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
- Hírek
Felborult egy kamion, lezárták az M3-as autópályát
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
- Hírek
Hol tart a Hyundai, a Kia és a többiek?
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
- Hírek
Kombi-SUV-izé lett a Subaru Trailseeker, és megy, mint a vesztés
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
- Hírek
Ultimátumot adott az ügyfeleknek a Volkswagen
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
- Hírek
Az új Subaru Outback sokkal kevésbé kombi és sokkal jobban SUV, mint eddig bármikor
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
