Néha azt gondolom, hogy az autógyártóknak van egy részlege, amely a teljesen értelmetlen, már-már abszurd dolgok kitalálásáért felel. Ha létezik is ez a részleg, legtöbbször csak a koncepcióautókig terjed a hatáskörük, de néha ez-az átcsusszan a résen. Mondjuk ehhez jó nagy rés kellett:
Becsületes nevén Mercedes G63 AMG 6x6, és eredetileg az ausztrál hadsereg számára készült, teherautónak. Viszont amióta kezelésbe vette Aufrecht és Merchel, elképzelhetetlennek tartom, hogy ebben a naprendszerben bármi is megállítaná a fosszilis energiahordozók eltűnésén kívül. Természetesen városban már a méreteinél fogva is használhatatlan, bár, ahova megveszik, ott pénznél már csak sivatagból lesz több. Sejthették ezt Németországban is, hiszen a kilencven centi átmérőjű kerekeknek változtatható a guminyomása, de ha mondjuk a függőleges falon kell felmenni, akkor jól jöhet az öt zárható diffi is.
Négy tonnához még akár elég is lenne a katonai változat háromliteres dízele, de az AMG-nél már csak az intézményesített megalománia sem engedne ilyen póriasságot. Ehelyett az aktuális E63 AMG V8-as biturbóját építették be, amelyet az sem fog nagyon vissza, hogy donor súlyának dupláját viszi.
Persze ettől sem lesz versenypályára való, de semmi akadálya annak, hogy oda is elvigyék. Mennyire hat esetlennek? Csak annyira, mint Lennox Lewis a Moszkvai Balettben.