Fillérek szexuális molesztálásának legjobb eszköze
Heti merítés
Akinek nem volt Saabja nem is érti azt a furcsa érzést, hogy ez egy Saab, mintha valami tartást adna az embernek. Mindig is benzinpárti voltam/vagyok de megláttam és tudtam, hogy ő az én következő autóm.
Egy újabb Francia de nem az utolsó!
Mivel a családban már megfordult pár Renault és megbízható - hozzáértő szerelőnk van akihez jómagam már 4. éve hordom az autóimat, kézenfekvő volt, hogy az egyszerűség kedvéért és mert szeretem a márkát, a következő is Laguna lesz.
Hugó, a hűséges jóbarát. Szívemben ragadtál :)
25 éves koromban már muszáj volt a főiskola után valahogy mobilissá válni, és a formája nagyon tetszett, és a márka is szimpatikus volt. Azt sajnálom, hogy nem egy Octáviát vettem, de ahhoz kicsit még gyűjteni kellett volna.
Fillérek szexuális molesztálásának legjobb eszköze
Kezdődött az egész azzal, hogy szegény és hűséges S-Maxunk a napi 40 kilométeres, nagyrészt városi szaladgálásra 8 év után azt mondta, hogy "édes anyukád vajon hogy érzi magát...?". Manifesztálódott ez egy közel 500e Ft-os szervizszámlában, EGR szelep, kuplung szerkezet, turbó és hasonlók kapcsán (a szerelő egyébként nagyon lelkiismeretesen igyekezett inkább javítani mint cserélni amit csak lehetett - de csodák, amint tudjuk, nincsenek).
A következő nagy beruházás a már említett kuplung-szett és kettős-tömegű lendkerék cseréje volt, 180.000km-nél. A szerelő szerint az eredeti (gyári) alkatrészeket vette ki belőle, így még az is elképzelhető, hogy valós a km-futás.
Korábbi merítések
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.