Férfiak álma
Heti merítés

A projektnek némi tapogatózás után úgy indultam neki, hogy 1,5 évig legalább nem fogok tudni járni az autóval. ehhez képest - ha nem is teljesen üzembiztosan, és csak P-rendszámmal, de - 1/2 év elteltével már el lehetett vele látogatni eseményekre, kiállításra, találkozókra.
Versenypályáról a kaszinóhoz
Ugyanaz az illető tervezte a hatvanas években, mint a Miurát, V8-as, négyvezértengelyes motorja van, olasz és fekete. Mégis megveheted nem túl sokért.

Lehet kritizálni és szeretni is az XJS-t mint bármely más autót. Mindeddig csak egyszer hagyott cserben, amikor az egyik kábel ami összeköti a kasznit a motorral (test), összesült az indítómotor kábelével és indítási gondokat okozott.
Macska az úton
SMS-játékunk mai kérdése: a képen látható autó tizen-, huszon-, vagy harminconéves? Lehetne bármelyik.

Annyira imádom, hogy néha csak úgy beleülök a garázsban és nézegetem, simogatom, Feleségem szerint ez már nem normális, de mindig mondom neki, hogy jobb, mint ha csajoznék...
Tut Anch Amon szalonállapotban
Már szinte sírni tudnék, amikor egy öreg motor tüzesen, egészségesen forog bele a hatezerbe.

Mindig vágytam egy öreg Shadowra. Kimondottan erre a típusra, az előd Cloud nekem még túl gömbölyű, az utódok meg túl szögletesek. És ha már Rolls, legyen jobbkormányos. Legyen brit.
Vele együtt kéne sírba szállni
Elképesztő, hogy holmi villámsújtotta pocsolyából felegyenesedett, majd egymást értelmetlenül gyilkolászgató majmok kocsonyás agya mennyi precízen megtervezett luxust, erőt, eleganciát volt képes összpontosítani krómban, acélban, bőrben és fában. Ilyen kifinomult, mégis ólomsűrűen pazar minőséget az autóipar soha többé nem lesz képes adni az emberiségnek, ahhoz már túlságosan kiszipolyoztuk a Földet.

Az idejétmúlt technika, a teljesítmény, a korszerűtlen fűtés, a zajos működés, az autó korából adódó ezernyi meghibásodási lehetőség sok bosszúságot fog okozni annak, aki napi rutinból próbálja majd használni ezt az egyébként imádnivaló kisautót.
Kacsa vagy Bogár?
Mindkettőt a második világháború előtt készítették, mindkettő olcsó, népautó. Mégis rettenetesen mások.
És egy szolgálati közlemény: Újra működik a motoros népítélet!
Köszönjük a türelmeteket!
Korábbi merítések
- Rémálomtól a német precizitásig
- Őseihez méltatlan Land Rover; Alfa, ami sosem hagyott cserben; és egy megbízható Citroen.
- Barkasszal Görögországba? Gányolásra készülj!
- Heti merítés világjáró Barkasszal, Izlandon tevékenykedő Mercivel és francia IFA-val.
