Fűtött garázsban is képes porrá rohadni
Heti merítés
Sportos, gazdaságos kombi, alacsony fordulaton kevés nyomatékkal

Műszaki 3 hét múlva lejár. Gáztartály kiszedve nyomáspróbára (25e lesz). Most majd kiderül megéri-e gázzal járnom. 2 hét kényszerű benzinüzem következik. Az első sokk a kútnál 41 literért több mint 16 000 Ft... Nem vagy én ehhez hozzászokva...
Amit egy Fabia tudhat 1,3-ért
Klímás, szervós, tempomatos kombi, ráadásul 2005-ös? Mindezt 100 lóval? Még a végén megkívánom.

Amik számomra fontosak voltak autóválasztáskor: 124 g/km CO2 alatti emisszió (adóügyi vonzata van Ausztriában), nem földszinti ülés (alapvetően mindig is utáltam a magas autókat. aztán amikor az ember a lámpánál azt veszi észre, hogy már nem lát ki a magas autók közül, rájön, hogy nincs már visszaút), el akartam távolodni a VW-termékektől, erős autó és mivel a Lexus-nál megszerettem a hibridezést (csend, amper, kütyüzés... nem, direkt nem írom, hogy környezetbarát, mert ezen lehet nagyon sokat vitatkozni), és egy gyerek van a családban, városban is gyakran mozognom kell az autóval így túl nagy sem lehetett.
Leváltani a leválthatatlant
Ettől retteg minden gyártó. Amikor egy túl jól sikerült modellje kiöregszik, és elkerülhetetlenné válik az új bemutatása. Nem is sikerül mindig jól, de most ne fessük az ördögöt a falra.

2003 nyaráig nyúlik vissza a sztori kezdete. Ekkor történt ugyanis,hogy a feleségem (aki akkor még csak a csajom volt) vett egy vadi új kis 1.1-es 206-ost. Emlékszem a szalonban a prospektusokat olvasva,hogy a 206-os egy szabadidő autó.....Akkor még nem értettem,hogy ez mit jelent, de mind ez a 47-ezredik megtett km után már egyértelművé vált. Kérem ez alatt azt kellett érteni,hogy az ember minden szabadidejét a kocsi szerelésével tölti!
Öt literrel a Föld körül
Milyen 12 évesen a formás francia kisautó, a kis étvágyú egynégyes dízellel?
Fűtött garázsban képes porrá rohadni

Ár alatt vettem Németországban, mivel már lehetett látni hogy elkezdte itt-ott csípni a rozsda, szóval tudtam mibe vágok bele. Szerencsére hossztartók, küszöbök teljesen épek voltak, csak két ajtón volt pörsenés, így megvettem.
A bátor használtautó-vásárló ezt veszi
Mindenki vágyott rá, de kevesen kapták meg. Pedig praktikus és most már elérhető is, csak aztán kapaszkodj erősen.

A Logan/Sandero az egyik legolcsóbb új autó a piacon, és az MCV a legnagyobb az olcsók között. Ezen felül amig a garancia tart, a legolcsóbb üzemeltetésű új autó. És pont.
De min spórol meg ennyit a Dacia?!
Az MCV a majdnem legnagyobb Dákó, mégis eljár öt literrel. Megéri, de van egy nagy hibája.
Korábbi merítések
- Rémálomtól a német precizitásig
- Őseihez méltatlan Land Rover; Alfa, ami sosem hagyott cserben; és egy megbízható Citroen.
- Barkasszal Görögországba? Gányolásra készülj!
- Heti merítés világjáró Barkasszal, Izlandon tevékenykedő Mercivel és francia IFA-val.
