Küzdelem az alkatrészbolttal, a bontóssal és a szerelővel

2018.05.06. 11:35
33 hozzászólás

... küzdelem az alkatrészbolttal, a bontóssal és a szerelővel

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Hétvégi autó lett a dömperből, egyszerűen képtelenség fenntartani napi munkába járásra. Sokáig kellene járatni melegíteni, gyakrabb olajcsere, áll kinn a napon a munkahely előtt, szóval kell erre elég pénz úgy is ha csak hétvégére veszem ki a garázsból.

Kisméretű tank (a katonai járműre gondolok :))

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Megjelenésében elég agresszív, függőleges hűtőrács, vastag A oszlop, de amúgy egy használható kisautó.

Drága Svéd, gagyi Francia alkatrészekkel

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Az imádott Fiat Stilóm törése után, gyorsan kellett egy dízel kombi. Legnagyobb bánatomra a lakhelyemen rátaláltam erre az autóra. Elsőre jó vételnek tűnt.

Rohadt alvázszám

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Nagyon szerethető autó, karakteres, tekintélyt parancsoló, és ha szép, most már abban a korban van hogy elegáns is!

Szépséges csalódás

A kép illusztráció
A kép illusztráció

A CC üléseit 2 hónapba tartott megszokni a PUG után, addig nagyon kényelmetlen volt... Utána már kényelmes volt. 

Korábbi merítések

Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
A luxustól a keleti blokkig
A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.