Küzdelem az alkatrészbolttal, a bontóssal és a szerelővel
... küzdelem az alkatrészbolttal, a bontóssal és a szerelővel
Hétvégi autó lett a dömperből, egyszerűen képtelenség fenntartani napi munkába járásra. Sokáig kellene járatni melegíteni, gyakrabb olajcsere, áll kinn a napon a munkahely előtt, szóval kell erre elég pénz úgy is ha csak hétvégére veszem ki a garázsból.
Kisméretű tank (a katonai járműre gondolok :))
Megjelenésében elég agresszív, függőleges hűtőrács, vastag A oszlop, de amúgy egy használható kisautó.
Drága Svéd, gagyi Francia alkatrészekkel
Az imádott Fiat Stilóm törése után, gyorsan kellett egy dízel kombi. Legnagyobb bánatomra a lakhelyemen rátaláltam erre az autóra. Elsőre jó vételnek tűnt.
Nagyon szerethető autó, karakteres, tekintélyt parancsoló, és ha szép, most már abban a korban van hogy elegáns is!
A CC üléseit 2 hónapba tartott megszokni a PUG után, addig nagyon kényelmetlen volt... Utána már kényelmes volt.
Korábbi merítések
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.