Küzdelem az alkatrészbolttal, a bontóssal és a szerelővel

2018.05.06. 11:35
33 hozzászólás

... küzdelem az alkatrészbolttal, a bontóssal és a szerelővel

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Hétvégi autó lett a dömperből, egyszerűen képtelenség fenntartani napi munkába járásra. Sokáig kellene járatni melegíteni, gyakrabb olajcsere, áll kinn a napon a munkahely előtt, szóval kell erre elég pénz úgy is ha csak hétvégére veszem ki a garázsból.

Kisméretű tank (a katonai járműre gondolok :))

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Megjelenésében elég agresszív, függőleges hűtőrács, vastag A oszlop, de amúgy egy használható kisautó.

Drága Svéd, gagyi Francia alkatrészekkel

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Az imádott Fiat Stilóm törése után, gyorsan kellett egy dízel kombi. Legnagyobb bánatomra a lakhelyemen rátaláltam erre az autóra. Elsőre jó vételnek tűnt.

Rohadt alvázszám

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Nagyon szerethető autó, karakteres, tekintélyt parancsoló, és ha szép, most már abban a korban van hogy elegáns is!

Szépséges csalódás

A kép illusztráció
A kép illusztráció

A CC üléseit 2 hónapba tartott megszokni a PUG után, addig nagyon kényelmetlen volt... Utána már kényelmes volt. 

Korábbi merítések

A prémiumból már hiányzik a szétszidott Fabia
Iszonyú holtteres, gyenge a motorja, gyenge a fényszója, 60 ezer után problémás a zárja. Ez csak a hibák egy része volt, mégis hiányzik.
Ez nem Merci, attól hogy csillagos
A kilométeróra már akkor huncutkodott, amikor megvettem, mivel az ABS folyton felvillant, és teli tankkal is csak felet jelzett vissza.