Küzdelem az alkatrészbolttal, a bontóssal és a szerelővel

2018.05.06. 11:35
33 hozzászólás

... küzdelem az alkatrészbolttal, a bontóssal és a szerelővel

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Hétvégi autó lett a dömperből, egyszerűen képtelenség fenntartani napi munkába járásra. Sokáig kellene járatni melegíteni, gyakrabb olajcsere, áll kinn a napon a munkahely előtt, szóval kell erre elég pénz úgy is ha csak hétvégére veszem ki a garázsból.

Kisméretű tank (a katonai járműre gondolok :))

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Megjelenésében elég agresszív, függőleges hűtőrács, vastag A oszlop, de amúgy egy használható kisautó.

Drága Svéd, gagyi Francia alkatrészekkel

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Az imádott Fiat Stilóm törése után, gyorsan kellett egy dízel kombi. Legnagyobb bánatomra a lakhelyemen rátaláltam erre az autóra. Elsőre jó vételnek tűnt.

Rohadt alvázszám

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Nagyon szerethető autó, karakteres, tekintélyt parancsoló, és ha szép, most már abban a korban van hogy elegáns is!

Szépséges csalódás

A kép illusztráció
A kép illusztráció

A CC üléseit 2 hónapba tartott megszokni a PUG után, addig nagyon kényelmetlen volt... Utána már kényelmes volt. 

Korábbi merítések

Volvo vagy BMW helyett lett ez
Kértem egy próbakört egy hűvös márciusi reggel. Amint kifordultunk a szervizből, rögtön eldőlt, megveszem.
Hibridnek szuper, de mint autó...
Gondolhatnánk, ha a kialakítás nem is igényes, legalább az összeszerelés precíz, de nem.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.