Küzdelem az alkatrészbolttal, a bontóssal és a szerelővel

2018.05.06. 11:35
33 hozzászólás

... küzdelem az alkatrészbolttal, a bontóssal és a szerelővel

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Hétvégi autó lett a dömperből, egyszerűen képtelenség fenntartani napi munkába járásra. Sokáig kellene járatni melegíteni, gyakrabb olajcsere, áll kinn a napon a munkahely előtt, szóval kell erre elég pénz úgy is ha csak hétvégére veszem ki a garázsból.

Kisméretű tank (a katonai járműre gondolok :))

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Megjelenésében elég agresszív, függőleges hűtőrács, vastag A oszlop, de amúgy egy használható kisautó.

Drága Svéd, gagyi Francia alkatrészekkel

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Az imádott Fiat Stilóm törése után, gyorsan kellett egy dízel kombi. Legnagyobb bánatomra a lakhelyemen rátaláltam erre az autóra. Elsőre jó vételnek tűnt.

Rohadt alvázszám

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Nagyon szerethető autó, karakteres, tekintélyt parancsoló, és ha szép, most már abban a korban van hogy elegáns is!

Szépséges csalódás

A kép illusztráció
A kép illusztráció

A CC üléseit 2 hónapba tartott megszokni a PUG után, addig nagyon kényelmetlen volt... Utána már kényelmes volt. 

Korábbi merítések

Amit egy első autónak tudnia kell
Legyen négy kereke és utcára néző ablakai, klíma nem számít, szervo nem számít, abs és légzsák jó ha van...
Álomautó helyett nagy csalódás
Kábé 15 millió a listaára, igazi álomautó lehetne, de nem ebben a minőségben. Nem ezt vártam, ez volt az utolsó Audim.