Sok nekem, hogy évi 300-500 ezret kér szervizelésre - Heti merítés

2019.02.10. 09:03
98 hozzászólás

Linda, a szeretőm

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Alapvetően a '80-as évek kocka formája jön be. Sokat nem gondolkodtam, hisz hamar sikerült beülnöm egy jóbarátom Ladájába (megkértem, hogy vigyen vele egy kört) ami ugyan a gyári kifejezéstől igen távol állt, de legalább volt benne egy sírós váltó, amitől akkor épp azt hittem, egy repülőgép felszálló pályán vagyok és az a hanghatás (a váltó, a búgó difi és a sportkipufogó) annyira magával ragadott, hogy ott és akkor megfogadtam, hogy nekem lesz egy ilyenem.

Kapcsolódó cikkünk

Csatahajó

60854

Mondták, hogy milyen jó a bőr, mert a szennyeződéseket csak vízzel le kell róla törölni. Meg is látszott a bőrös példányokon, hogy maximum ennyi "karbantartást" kaptak. A kereskedőknél álló példányok egyébként sem igazán nyerték meg a tetszésemet: kiült ülések, lehámlott kormányok, tákolások. Nem nagyon bíztam abban, hogy itthon normális példányt találok. 

Imádnám, ha nem lenne repedt sarkú...

A kép illusztráció
A kép illusztráció

A 2 lityis motorhoz a Sport felszereltség a navigációt és tolatókamerát és a gyári sötétítést, na meg a drága biztosítást jelenti (kérdem a biztosítóst miért drágább a biztosítás, mint a Zafirára volt: mondja Sport. Kérdem láttad ezt az autót? Sport? Hülye-e vagy?). 

Vegyes érzések: fájó szívvel eladom, de minél előbb

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Amiért mégis megválok tőle: kicsit sok a 3-500 ezer évente a szervizelésre, pedig az autó igényli. Persze tizenéves használt autó, de ez akkor is sok.

Kicsi autó, sok probléma

70858

Az úgy kezdődött, hogy nem is Ford Fiestát akartam venni, hanem Focust, de nem találtam abban az árfekvésben (650 000-700 000 Ft) egy olyat ami nem lett volna rohadt valahol.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.