Terepjáróversenyen indulunk Antival
Anti és Laci. Ezt a két nevet kell megjegyezni, ha a hétvégi Legend Rally zárófutamot figyelemmel kísérik és a Totalcar csapatának drukkolnak. A Legend Rally nem esztelen száguldozás, itt feladatokat kell megoldani, útvonalat tervezni, taktikát kialakítani. Állítólag nem a leggyorsabb autó győz, de az én ereimben gázolaj, Antiéban benzin folyik: nyerni megyünk, nem téblábolni.
Alaposan felkészített célszerszámmal indulunk a kétnapos megmérettetésen, a Toyota Landcruiser kapott egy decens emelést, mindkét végére csörlőt, egy sznorkelt, hogy akkor is kapjon tiszta levegőt, ha bugyivonal fölé ér a baj. Három diffizárnak magyaráz a 4.2-es turbódízel, elégnek kell lennie mindenhová. Nyolcvanöt autós csapat és tíz motoros áll rajthoz a szombati napon, reális esélyünk van az első százba bekerülni.
Kövessenek bennünket a közösségi oldalakon is, rendszeresen bejelentkezünk majd, hogy éppen boldogok vagyunk, vagy nyakig a sárban hibáztatjuk egymást valamiért.