Miért Porsche?
Válogatás a Népítéletek közül
Drive by style - Porsche 911 997/1 4S
Miért 911 997/1 4S? Miért Porsche? Ez utóbbi nyilván érzelmi döntés, nagyon nem kell magyarázni. De azzal mentegethetem magam, hogy ez egy pénzbefektetés, minden évben többet fog érni, milyen menő lesz már, hogy 60 évesen 25 éves young timerrel kavarok. Sokkal, de sokkal vagányabb, mint öreg csontként, egy vadi új 911-el alapjáraton csillogni, nyaksálban, autóskesztyűben.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Sivatagi Harcos - Mitsubishi L300
Eleve azért vettem, hogy Bamakóba menjünk vele. Leselejtezett autó volt a munkahelyemen. Első próbaút nyaralás Elba szigetén rögtön kiderült, hogy 90 felett nagyon szomjas az autó 120-as tempónál 15 l/ 100 km ez főleg az 50-55 literes tank miatt szűkös.
Stump Bandiék is elindultak a Bamakón - A teljes történetet itt olvashatod
Száguldó túrabakancs - Subaru Forester
Amikor átvettem az autó kulcsát, épp egy Mitsubishi Outlander mellett parkolt az autó, mintegy jelezve, mérjem csak bátran össze az egyik fő vetélytársával a külső megjelenését. Itt szerezte meg az első jó pontokat a Forester. Sokkal dinamikusabb, erőt sugárzó a karosszéria vonalvezetése, és az autót leggyakrabban hátulról szemlélő átlag autóvezetőnek is sokat sejtet a dupla kipufogó vég. De mégis csak egy kombi…
Nem menekülhetsz előle - IFA L60
Az első 8 év alatt előforduló apróbb hibái eltörpültek a vadparipa okozta megbízhatósága mellett, mígnem pár 100 ezer km-megtétele után alkalmazott ( neki semmi sem drága! ) nyergelte meg zabolátlan testét ( felhívnám könnyelmű emberek figyelmét, motorolaj és hűtővíz nélkül ez a típus sem működik hosszútávon!).
Halványkék mosoly - Audi A4 Quattro
Két fő szempont volt: turbos benzines és quattro, érezhetően nagyobb teljesítménnyel az aktuális autónál (amely 124LE). Ezért a 2 l körüli TFSI motorok jöhettek szóba, és a megszabott árba az A4 2.0 TFSI Quattro fért bele.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.