30 évesen is szépen ketyeg!
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
30 évesen is szépen ketyeg! Méltósággal öregszik... - Audi 80
Ha ilyen autót szeretnél vásárolni, sajnos nehéz őket megtalálni, nagyon sok szerencse és kitartás kell ahhoz hogy meg tudj vásárolni egyet magadnak. Én is jó fél-egy évig kerestem mire megtaláltam a sajátomat, nagyon szűk a kínálat, ugye egyrészt lassan 30 éves autókról beszélünk tehát sajnos elég sok a bontóban végzi esetleges vadkár/GTK stb miatt, vagy ugye mert nem kívánja eladni az adott tulajdonos mert nem talál nála jobbat.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Jó ár érték arányú autó amit nagyon meg szerettem - Fiat Tipo
Nem is terveztem Fiatot venni :)), de náluk megtaláltam azt, amit kerestem. Szívó motor, igaz gyengécske, de nekem elég.
Ezek után el látogattam a dunaszerdahelyi (Szlovákia) Fiat szalonba. Meglepetten tapasztaltam, hogy mennyivel tágasabb az 2-es Octáviámnál. Szerencsére nincs tele pakolva űrtechnikával, ezért egyből átlátható volt a műszerfal. Az ülés pozíció nekem nagyon jó. Nem kell mélyre beülni, 41 évesen ez is jól esett, azonnal éreztem el tudnám képzelni első új autómnak.
Winkler tapasztalatai a Tipoval
Féktelen hercegnő - Mazda 323f
2018. októberében vettem, nem túl hosszú keresgélés után. 94.000 kilométer volt benne. 94.000!!!! És úgy is nézett ki. Ma már nem tudnám megindokolni, hogy miért ilyen autókat nézegettem, talán valami gyerekkori beidegződés. Egy percre sem bántam meg. Még mindig imádom, és tudom, hogy ha egyszer meg kell tőle válnom az nagyon fog fájni.
Sipi életében komoly tényező volt a 323
Nem kopott meg a fénye - Honda Accord
2020. májusában vettem meg első autómat, egy 1997-es békalámpás Corollát, 1.6-os motorral, szelíd 110 Le-vel. Talán a legfontosabb tapasztalat az volt vele, hogy lehet olyan autóm, amivel nem kell havonta szervizbe járni.
Ezért is döntöttem úgy fél évvel később, hogy a hamar kinőtt Toyotát mégis csak japánra kéne cserélni. Ekkor jelent meg 2020. október vége felé a Becsületesneppernek egy videója egy több, mint 500.000 km-t futott Accordról. Villámcsapásként ütött meg, hogy nekem egy ilyen autó kell. Pont.
Meine Liebling, persze lakva ismered meg ezt is - VW Amarok
Egy 2015-ös Ford Ranger Wildtrack-ből ültem át, miután 4,5 év alatt közel 200 ekm-t sikerült beletenni, és már az időszakos szervizeknél sűrűbben kellett szervizbe hordanom. Sajnos nem bírom, ha valami nem működik az autón. Olyan pickup-ot kerestem, ami legalább nem gyengébb, mint a Ford (200 LE), így a Mercedes X V6 és az Amarok V6 jöhetett szóba. A Mercibe beleülve nagyon szűkösnek éreztem a kabint, és a Navarra rokonság sem igazán motivált. Az Amarokot sikerült kipróbálnom egy rövid próbaúton és annyival jobban ment és lassult, mint a Ranger, hogy azonnal depressziós lettem, mert addig azt hittem, hogy a legjobb pickupban ültem.
Vajon milyen lesz az új koprodukciós Amarok?
Korábbi merítések a Totalcaron
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.