Egy tökéletes autó egy tökéletlen világban
Válogatás a legfrissebb Népíteletekből
Egy tökéletes autó egy tökéletlen világban - BMW 335D
Hol is kezdjem... Az E92 coupe formája szerelem első látásra. Évtizedek múltán is büszkeséggel fogom mutogatni az unokáknak, hogy nekem volt ilyenem. Ha megtehetném, tartanék egy M3-at harmadik autónak.
Ha már lúd legyen kövér, gondoltam. Sajnos a legnagyobb benzinesek, pláne az M nem fért bele akkoriban. Így kötöttem ki egy biturbó dízel példánynál és abszolút nem bántam meg.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Olaszt? Haggyámá!!! De most helyesbítek.... - Alfa-Romeo 159
Egy VW-tálib az Igáslova (Kenyeres Barkas, azaz Sharan) elhasználódása (20 év, 860.000 km) okán modellváltáson gondolkodott. Azt gyorsan elmérte kicsipénzért, összeszedte a megtakarított gombokat és kinézett egy, olasz származású, garantált kilométeres, jól felszerelt Vincenzo-t.
Ismert tulajtól (valamikor kollégák voltunk a VW-nél, de ő mindig Fiat/Alfa/Lancia fan volt). Elmondása szerint gyermekbetegségeken túl van (M32 váltó teljes feljavítás, DPF és szívócső-csappantyúk "okosba' megoldva), rozsdamentes.
Szóval megvettem, beleültem, használom. Imádom! Gyönyörű, kényelmes, erős, a futóműve útra-ragasztós, csendes, a 66 liter gázolajjal 1.000 km alatt még nem sikerült mennem. A mínuszokat nem szereti, télen minden nap rettegés volt, hogy elindul-e, de egyetlen egyszer hagyott cserben: -16 fok volt és előtte 3 napig csak helyben közlekedtem vele (egy 55 Ah-s akku van a motorháztető alatt...): no, akkor nem indult el.
Bandit elcsábította az Alfa érzés
Kis nagy autó - Ford Fusion
2017-ben vettem meg Fruzsit, egy autószerelő barátom javaslatára. Bár diesel üzemanyagos volt, és nekem rövidtávú bejárásra kellett, az állapota, és az előrelátható olcsó fenntartási költségek, jó vételi ár miatt döntöttem mellette.
Miután megvettem, a szerelő barátom javaslatára minden 10 000 km után vittem hozzá olaj, ill. szűrők cseréjére. Ami elhasználódott, vagy bármilyen hibát véltem rajta, azt javíttattam.
A legidegesítőbb hibája az ajtózárba integrált ajtóérintkező kapcsoló volt. Mivel ez a pár száz forintos alkatrész egybe van öntve az ajtózárral, ezért azt kompletten kell cserélni, ráadásul többféle érintkezőszámmal gyártják, és ezek nem is kompatibilisek egymással.
Gazdasági totálkár? ták-ták-ták PDTDI - VW Passat
Megnéztünk kb 10 darabot, mindegyik olyan állapotban volt hogy Ajkáról Devecserbe nem mertem volna vele elindulni, nem hogy Ausztrián belül vagy éppen haza. Akik azt gondolják hogy csak kiugranak külföldre és hoznak egy régi 20 éves Passatot mert ugye hallottam már én is egyesektől hogy "ezeket ott kint 300 Eurókért dobálják" azt el kell keserítsem, Ausztriában nagyon ritka az ha valaki olyan autót ad el amire nem kell költeni, főleg a régi 20 év körüli autóknál aranyat ér a műszaki, általában azt dobják piacra aminek van valami komolyabb baja (tisztelet a kivételnek), amit már nem éri meg megcsináltatni. Biztonsággal állítom hogy a 300-800 Eurós kategóriájú Passatok 90%-a szeméttelepre vagy a bontóba való...
Pista találkozása a malacorrúval
Regivagasu "ugro" szivomotorja kivinne vilagbol - Mitsubishi Colt
Első autónak vettem, kis autót kerestem, viszonylag fürge motorral (Vti nem fert bele a keretbe :( ). A motorja tényleg elnyűhetetlen, ha rendesen karban van tartva. Sosem volt vele gondom. Meg a régi szívós autókra jellemzően "ugrik". Jó a gázreakciója.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.