Német ipari hulladék
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
90 darab lelkes ló - Skoda Fabia
1.2 liter, 90LE, autópályán, emelkedőn jól be kell osztani melyik ló mit csinál, főleg rakott csomagtartóval. Svájcba, Ausztriába, hegyekbe így csak korlátozottan ajánlom. Cserében, most 5.4-et mutat, de ha sok volt a sietős fuvar akkor 6-7 is lehet.
A csomagtartó tágas, 530 liter, viszont a szája szélességben és magasságban is kicsi. Annyira, hogy egy komolyabb MTB kerékpár elforgatott kormánnyal fér csak be. Viszont a nagy csomagtartó ellenére sem a tengelytáv, sem a hátsó túlnyúlás nem nagy, így városban, szűk parkolóhelyen nem okoz gondot a beállás.
A rozsda sajnos már megjelent a hátsó rendszámtábla-világítás burkolata alatt. Viszont egy Magyarországon szocializálódott használt autó tulajdonosnak nem okozhat gondot egy kis csipa -> ecset, rozsdakonverter.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
A Bestia - Mazda 6
Vezetni ég és föld a Mondeo után. letisztult belső tér, minden kézre esik, nem csörög zörög semmi. Az ülés kényelmes, kapcsolók kézre állnak. HUD nagyon jó, kilátás tökéletes. Automata váltó hibátlan, teszi a dolgát.
Az autó nyomatékos. Nyilván aki diesel fan az 2.2 dieselt vegyen ( a velejáró gondokkal ) mert az nyomatékosabb. Szerintem a kasztnihoz nagyon jó ez a motor.
Nem vagyok egy versenyző típus, de ha kell odalépsz és meglódul. Ha pedig kevésnek érzed ott a sport gomb. Ilyenkor a fordulat megugrik, kipufogó is hangot vált. Na ez mosolyt csal mindenki számára a kocsiba. A gyerek imádják, betapadnak az ülésbe :) Ilyenkor persze mintha csapba öntenénk az üzemanyagot, de megéri minden métere.
Mi ilyennek láttuk használtan a 6-os Mazdát
Német ipari hulladék - Skoda Superb
Szóval, 1.9 TDI helyett PD TDI, AWX motorkód (131 lovas változat). Jó hírű pesti kereskedőtől vásároltam, magyarországi forgalombahelyezésű, én voltam a 4. tulaja, JSZP alapján nem volt semmi gyanús benne, nem volt visszatekerve. 230.000 km-rel vettem, Pesten használták, számítottam rá hogy a kuplung kilesz, de nem volt baja. Már gyanús kellett volna, hogy legyen, hogy a bal hátsó dísztárcsa hiányzott, meg volt a bal elején egy javítatlan parkolási sérülés, de nem fogtam gyanút. Próbakörön minden rendben volt, ezért ki is fizettem.
Mindent tud ami elvárható egy családi kombitól - VW Golf
Az adaptív tempomat tuti, nélküle már nem adok pénzt autóért. Néha hisztizik csak, pl előttem haladó lekanyarodik, én egyenesen mennék tovább bepánikol és fékezne, de már ezt várva kis gázzal rábírom a haladásra és elmarad a balhé. Helykínálat (kombi) elsőrangú elöl, hátul kényelmes.
Még munkába járni is öröm vele! - Honda Civic
Az autó nagyon csendes, a motorját csak gyorsításkor hallani, de azért pályatempónál már bejön kicsi gördülési meg szélzaj.Csomagtartó elég nagy, meg jól pakolható. Multimédia méltatlanul elavult, lassú. Menettámogatói teszik a dolgukat, de néha túl félősnek érezni.A tipushibáit szerencsére csak a fórumokról ismerem. Végül a legfontosabb: Nem tudom sehol otthagyni úgy, hogy ne nézzek vissza rá.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.