Add meg neki, amit kér!

Válogatás a legfrissebb Népítéletekből

2021.07.25. 16:23
2 hozzászólás

Kicsit nagyobb mint kéne, de erdőre még mindig nincs jobb - Toyota Hilux

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Erdőgazdálkodók vagyunk, ezért már sok-sok éve Hiluxokat használunk. A régebbi típusokhoz képest szélesebb ez a verzió, ezért ez nem volt túl pozitív változás, de ezen kívül más negatívum nem nagyon volt.

A platóra rendeltem szerszámos dobozt, de csak a bosszúság volt vele. Ugyanis beázott, így a szerszámok mindíg berozsdáltak a dobozban, dohos volt. Nem ajánlom. Az alumínium platótakaró roló nem volt rossz, de azért csak beázott néha, télen pedig hajlamos volt befagyni, ezért fagyban nem lehetett használni.

Ilyen a hazai big block Hiluxéknál

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

Tökéletes utazóautó - De add meg neki, amit kér! - Audi A4

72503

Első látásra megvolt köztünk a kémia, még így 8 éves korában is (amikor vásároltam) nem tűnt elavultnak, határozott fellépése tekintélyt sugárzott. Megtörtént az első tesztút, a kereskedő kollégának nem kellett sokat győzködnie, egy gyors állapotfelmérést követően már ott is hagytam a foglalót. Így utólag visszagondolva, szerintem nem döntöttem rosszul. Le is írom miért.

Stump Bandi kirándulása Ingolstadtba

Smart forfive - Mercedes-Benz A-osztály

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Emlékszem a legelső “próbaútra”, nagyon fura volt még akkor nekem az egész autó; a gázreakció egy benyugtatózott postagalambéval vetekszik, a váltót kezelni olyan, mintha egy joystick lenne, ráadásul fura, félülő pozícióban kell vezetni. Sebaj, ezekhez mind hozzászoktam, nem egy versenyautó, csak kényelmesre van hangolva minden.

Merci, Renyó vagy Seat?

A fapados mindenes - Opel Astra

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Faék egyszerűségű, de legalább az ár/érték aránya jó, és megbízható volt. Olajat nem ette, igaz 8000 kilóméterenként cserélve volt. Volt hogy nem minden indításra indult be a motor, ezt főleg üzemmelegen produkálta. Kis fordulaton néha leesett a fordulat gázadásra, illetve érezhetően megtorpant a motor. Amig nem melegedett be a váltóolaj, addig kínszenvedés volt kettes fokozatba kapcsolni.

Használt Astra Csipszer Máténál

Franciásan Japán- Toyota Yaris

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Ebben az autóban a rettegett 1NR-FE motor van ami szereti enni az olajat ha nincs karba tartva .A mi motorunk nem eszi mivel kizárólag 0W-20-as olajjal volt hajtva mit a kötelező szervizek 15 ezer megtett kilométerenként cseréltek és mi ezt a periódust levittük 10 ezere.Jelenleg 73 ezer km van a motorban ami nem sok de remélhetőleg a sűrű olajcserével kiküszöbölhető a későbbikében az olajfogyasztás kérdése de ha lesz valami azt mindenképpen megírom.

Ilyen a legdurvább Yaris

Korábbi merítések a Totalcaron

Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
A luxustól a keleti blokkig
A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.