Add meg neki, amit kér!
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
Kicsit nagyobb mint kéne, de erdőre még mindig nincs jobb - Toyota Hilux

Erdőgazdálkodók vagyunk, ezért már sok-sok éve Hiluxokat használunk. A régebbi típusokhoz képest szélesebb ez a verzió, ezért ez nem volt túl pozitív változás, de ezen kívül más negatívum nem nagyon volt.
A platóra rendeltem szerszámos dobozt, de csak a bosszúság volt vele. Ugyanis beázott, így a szerszámok mindíg berozsdáltak a dobozban, dohos volt. Nem ajánlom. Az alumínium platótakaró roló nem volt rossz, de azért csak beázott néha, télen pedig hajlamos volt befagyni, ezért fagyban nem lehetett használni.
Ilyen a hazai big block Hiluxéknál
Kellett bele az erő
Itt a legizmosabb Hilux, a 204 lóerős Invincible, amiben igényes kárpit és sok extra takargatná a munkás gyökereket. Szerencsére nem sikerül neki.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Tökéletes utazóautó - De add meg neki, amit kér! - Audi A4

Első látásra megvolt köztünk a kémia, még így 8 éves korában is (amikor vásároltam) nem tűnt elavultnak, határozott fellépése tekintélyt sugárzott. Megtörtént az első tesztút, a kereskedő kollégának nem kellett sokat győzködnie, egy gyors állapotfelmérést követően már ott is hagytam a foglalót. Így utólag visszagondolva, szerintem nem döntöttem rosszul. Le is írom miért.
Stump Bandi kirándulása Ingolstadtba
A kényeztető kiszámíthatóság királya
Kevesebbre számítottam, ez egy igazi stréber: csak ki kell hívni, és már darálja is a leckét. Hogy felelés közben elalszik a tanár? Az már nem az ő baja.
Smart forfive - Mercedes-Benz A-osztály

Emlékszem a legelső “próbaútra”, nagyon fura volt még akkor nekem az egész autó; a gázreakció egy benyugtatózott postagalambéval vetekszik, a váltót kezelni olyan, mintha egy joystick lenne, ráadásul fura, félülő pozícióban kell vezetni. Sebaj, ezekhez mind hozzászoktam, nem egy versenyautó, csak kényelmesre van hangolva minden.
Gondtalan élet egymillióért
Egymillió forint, az már hét számjegy, manapság pedig hétszámjegyes összeget illik komolyan venni. Főleg, ha használtautóra költjük. Remegett is a térdünk rendesen.
A fapados mindenes - Opel Astra

Faék egyszerűségű, de legalább az ár/érték aránya jó, és megbízható volt. Olajat nem ette, igaz 8000 kilóméterenként cserélve volt. Volt hogy nem minden indításra indult be a motor, ezt főleg üzemmelegen produkálta. Kis fordulaton néha leesett a fordulat gázadásra, illetve érezhetően megtorpant a motor. Amig nem melegedett be a váltóolaj, addig kínszenvedés volt kettes fokozatba kapcsolni.
Használt Astra Csipszer Máténál
Ha nem érdekelnek az autók, ilyet kell venned
Egy autó, amiből minden nap sokat látunk, mégsem vesszük észre. De vajon érdemes –e felfigyelni rá?
Franciásan Japán- Toyota Yaris

Ebben az autóban a rettegett 1NR-FE motor van ami szereti enni az olajat ha nincs karba tartva .A mi motorunk nem eszi mivel kizárólag 0W-20-as olajjal volt hajtva mit a kötelező szervizek 15 ezer megtett kilométerenként cseréltek és mi ezt a periódust levittük 10 ezere.Jelenleg 73 ezer km van a motorban ami nem sok de remélhetőleg a sűrű olajcserével kiküszöbölhető a későbbikében az olajfogyasztás kérdése de ha lesz valami azt mindenképpen megírom.
Vágyhatsz rá, úgysem kapod meg
Végy egy jól bevált motort, akassz rá kompresszort, és építs köré autót. A Yaris GRMN nemcsak a katalógusban mutat jól.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Rémálomtól a német precizitásig
- Őseihez méltatlan Land Rover; Alfa, ami sosem hagyott cserben; és egy megbízható Citroen.
- Barkasszal Görögországba? Gányolásra készülj!
- Heti merítés világjáró Barkasszal, Izlandon tevékenykedő Mercivel és francia IFA-val.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.
