Jó autó rossz motorral
Válogatás a legfrisebb Népítéletekből
Ne ítélj elsőre! - Daewoo Racer

2008 tavaszán vettem az autót egy barátomtól. Szükségem volt egy olcsó verdára, amin rendesen megtanulok vezetni, (ekkor már 5 éve volt jogsim) ő meg épp el akarta adni az övét. Sajnos akkor még nem tudtam, hogy nálunk minden fordítva van, és magyar embernek a barátai az ellenségei.
A dologban az volt a csavar, hogy a kocsi nem az övé volt, hanem a munkáltatójáé. Így 150 000 forintot fizettem a cégnek, és további 100 000 forintot neki, mondván ő nagyon sokat költött rá, amíg használta. Hogy ne tűnjön akkora lehúzásnak a dolog, adott a kocsi mellé négy alufelnit is. Ezekből szerencsére csak kettőt kellett görgőzni. Mivel a felesége épp akkor készült a rutinvizsgára, még az adásvétel lebeszélése után is megengedte neki, hogy gyakoroljon az autóval. Ez a remek döntése az autó terjedelmes hibalistáját egy deformált hátsó lökhárítóval bővítette.
Amikor még "viszonylag" új volt a Racer
Ékszer a sebesség szerelmeseinek
Ez volt az eredeti koreai másolat, a következő Kadett-klónba már alaposan belenyúlkáltak a Daewoo dizájnerei.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
El járt felette is az idő - Opel Astra
2018.01.22. Mikor meg vásároltam is voltak pár hibái, de gondoltam egykönnyen javíthatóak és nem lesz vele túl sok gondom. Sajnos nem így lett. Vásárláskor már 18 éves volt az autó, valós 143 000 km volt benne, gondoltam majd el autókázom vele gond nélkül. Az első árulkodó rossz jel az volt, hogy el kezdett fogyni a hűtővíz, majd egy szép napon meg állt az autó és trailer vitt haza. A szerelő kiderítette, hogy hanyag voltam, nem cseréltem gyertyát, az előző tulaj sem, amiből az egyik meg adta magát és szépen beleesett a hengerbe. Ekkor derült fény, hogy szét égett a hengerfej tömítés ezért fogyott a víz és sajnos ebből hengerfej felújítás is lesz. Az autó fél árát kifizettem, mire rendbe rakták és újra használható lett.
Elnyűhetetlen - BMW 3

2016-ban első autóm után ami egy szemétdomb bontószökevény E36 compact volt úgy döntöttem adok még egy esélyt a márkának.Ekkor még nem sejtve,hogy a család legmegbízhatóbb autójának leszek tulajdonosa. Az akkori kínálat alsóbb feléből 800 000 Ft ért többszöri átnézés után megvásároltam a jelenlegi autómat amitől első körben féltem milyen hibái fognak majd kijönni.
Zsolti és a 400 ezret futott E46
BMW, túl a 400 ezren
Tízszer kerülte meg a Földet, de soha nem volt hülyegyerek-autó. Ezt a 3-ast látva átértékeljük a hazai kínálatot.
Jó autó rossz motorral - Hyundai i30

Általánosságban elmondható, hogy egy jól átgondoltan megtervezett, kényelmes autóról van szó, 195 centimmel jól be tudom lőni magasságban és távolságban a vezetőülést és a kormányt, és érdekes módon még magam mögé is be tudok ülni. Tehát a kasztni tágas, négy személynek kényelmes, ötnek kis kompromisszummal is az. A csomagtér se kicsi, bár ezen a kupéforma nyilván ront egy kicsit (mondjuk így is nagyobb, mint az ötajtósé). Négyen azért el tudtunk menni nyaralni és elég cuccot el tudtunk vinni magunkkal.
...Egyszóval minden szép és jó lenne, de:
A közöscsöves dízelmotor, hát... mondjuk úgy, hogy nem az igazi...
Másfél hónapja volt nálam az autó, még új szaga volt, amikor az M7-esen hazafelé rángatni kezdett a motor, villogott a "csekkendzsin", letiltott, így lépésben begurultam a szerencsére pont ott lévő benzinkútra. Asszisztansz, tréler, szerviz. Csereautó összvissz három napra jár, aztán fizetheted a bérlést. Az autó három hétig állt a Duna Autónál, kismilliószor telefon, hogy mi van, hát garanciális öt évig, nem? Többször leráztak ilyen-olyan indokokkal, aztán három hét után visszakaptam. Porlasztó probléma volt a verdikt, de most már jó, használjam nyugodtan...
Volt azért jobb motor is az i30-ba ;)
Meg fog lepni pár embert, az tuti
Lehet, hogy van nála gyorsabb, de nem biztos, hogy csak a nürburgringi köridő számít. Sőt. És ezt a Hyundai nagyon tudja.
Elpusztíthatatlan - Volvo V70

5 henger, 163 LE, automata váltó, 8 literrel eljár (850-900 km/ tank), acélból van nem papírból, bármit elhúz, lehet ütni vágni, nem akar elromlani. Pedig már szeretnék egy másikat (öregebbet, nem fiatalabbat), de nincs szívem eladni. Agyoncsaphatatlan. Csak a benzin + gyufa végez vele! Rozsda nincs, 20 évesem még a kipufogó is gyári! Talán az utolsó autók egyike, amit még tartósságra terveztek.
Drága vs. prémium, nyolc évesen
Ha ön azok közé tartozik, akik nem értik a prémium-márkákat és nem hisz a minőségi, drága dolgok tartósságában, akkor ezen tesztünk önnek készült.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Rémálomtól a német precizitásig
- Őseihez méltatlan Land Rover; Alfa, ami sosem hagyott cserben; és egy megbízható Citroen.
- Barkasszal Görögországba? Gányolásra készülj!
- Heti merítés világjáró Barkasszal, Izlandon tevékenykedő Mercivel és francia IFA-val.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.
