Négyajtós családi Ferrari
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
A négyajtós családi Ferrari - Alfa Romeo Giulia
A videó illusztráció
Az F80-as M3-as akartam megvenni, és a próbaút során begurult mellénk a lámpánál egy QV. Még a felhúzott ablakok mellett is iszonyat hangja volt, és valahogy a megjelenése sokkal fenyegetőbb volt, mint az M3-nak.
Persze muszáj volt kipróbálni, és vezetési élményben messze verte az M3-at. De hetekig gondolkodtam a dolgon, mert a beltéri anyagok minősége a bmw-hez, de még az átlag koreai autókhoz képest is évekkel volt lemaradva. Az infotainment rendszere egy vicc, némely anyagok minősége még a kínai autókban is ciki lenne, a hátsó ülések szigorúan kétszemélyesek, és nem lehet lehajtani őket.
De. A vezetési élmény, az üléspozició, a hangja! Meg ahogy kinéz, még így 3 év után is lélegzetelállító. Meg nem tudom hogy mit csináltak a fényezésével, de valami hihetetlen szépen csillog még ennyi idősen is, mintha új lenne.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Összességében csalódás - Skoda Octavia
Céges autó a gyengébbik TDI motoros, 300nm nem megy rosszul, de klasszik 2.0 tdi -k teljesítményét nem hozza. Fogyasztása parádés, 5 liter vegyesen bármit csinálok vele, illetve kényelmesek az ülései is, kormányzása is okés. Nagyon jó az alap led világítás, illetve az érintős belső világítás kapcsoló is jó ötlet. Na kb ennyi a pozitívum.
...
Zörög csörög, már 10E km után, folyik belőle vhol az olaj, belülről zörögnek a berendezések, nem tudtam rájönni honnan jön hátulról is. A váltó pocsék, komolyan mondom csalódás mind kapcolás érzet mind fokozatkiosztás, a 4. már sok városba a harmadik kevés, a 6. meg olyan hosszú mint a rétesészta, csak 100 felett van értelme, de akkor meg nem megy, elfogy a nyomaték. A központi kijelző egy külön fejezet, ezredjére is lefagy, olyan kicsik a menük, hogy az egy dolgo hogy nem találod őket - pl ülésfűtés kapcsoló, de ha megvan akkor biztosan mellényomsz.
Szép autó, de nagyon buta - Volvo V90
Egy 2017-as B8-as, nagyon jól felszerelt Passatból ültem át ebbe. Nagyon szerettem ezt, hasonló funkciókkal rendkezett, ezzel hasonlítom a Volvo-t, tehát nem légből kapottak a megjegyzéseim. Az autóm 2022-es modellévű, ennek lesz jelentősége a későbbiekben.
...
A legjobban zavaró dolgok viszont az elektronikához kapcsolódnak. Az átadásnál (2021 november) az értékesítő háromszor elmondta, hogy tavasszal majd jön egy nagy szoftverfrissítés. Ennek akkor nem tulajdonítottam nagy jelentőséget, mert ezek szerintem csak kiegészítői és nem meghatározó részei egy autónak, és autót vásároltam nem egy guruló tabletet. Most már a saját káromon megtanultam, hogy ez nem így van, legalábbis a Volvonál. Hol is kezdjem?
A legnagyobb probléma, hogy az autó infotainment rendszere a 2022-es modellévtől az Android Automotive OS (AAOS) nevű borzadály. Persze ez is rendelés után derült ki, és bár távol áll tőlem bármilyen pozitív érzelem egy Google jellegű óriáscég iránt, azt reméltem, hogy egyrészt valami nagyon rosszat nem adnak ki a kezük közül, másrészt a Volvonál van annyi eszük, hogy rájuk koppintanak, ha mégis megpróbálják. Ehhez képest az az érzésem, hogy a Google autót soha nem használó programozókat állított a projektre, a Volvo pedig elfelejtette emlékeztetni őket arra, hogy a szoftverjük egy gyorsan haladó (elmegy 183-at is ám, nem csak 180-at), sokmilliós tárgynak lesz a lelke és nem egy alsópolcos gagyi tableten fog futni, amin egy óvodás Bogyó és Babócát néz.
Kétüléses sportos kombi - Honda CR-Z
Igazi kis élményautó. Kis és közepes távolságokra, kanyargós országutakra, a vezetés szerelmeseinek, greenpeace tag Jedi mestereknek, és akik nincsennek többen, mint két fő.
...
A jó vezetési élmény kellékei a hosszútávú utakon sajnos nem szolgálják az ember igényeit. A rövid tengelytáv, a feszes felfüggesztés, a kényelmetlen fejtámla, és a erős szélzaj (>120 km/h), mind megkeseríti az ember életét, ha autópályán akar országok között (több órán át) közlekedni. Ez felfogható egy primitív elalvást gátló rendszernek is, kár, hogy a sofőrön kívül az utasra is maximális erővel hat.
Manókám Imádja Autó - Fiat Punto
A kocsi már 28 éves,de Párom imádja és nem hajlandó megválni tőle pedig nem okozna gondot lecserélni.Az én autóm többször cserélődött,de a kis Punto még mindig megvan!Azt tudom,hogy ennél kevesebbet csak at 1.2-es régebbi Opel Corsa fogyaszt(3-3.2 liter).
Korábbi merítések a Totalcaron
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.