Heti merítés
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
Gonoszképű szürkeség, de penge - Mitsubishi Lancer

72 évesen és 54 éves jogosítvánnyal milyen kocsit vegyen az ember ? Az utolsó új autómat már megvettem (Outlander PHEV), de kellett még egy olcsóbb, megbízható járgány is.
Sok fejtörés és nézegetés után (a használt autó árak is jelentős emelkedésbe kezdtek és hol a vége?) esett a választásom a 10 éves 80000 km-t (garantált, nem kamu) futott autóra.
A legendás (című ;) ) Ralliart
Fényesebb a Lancer, akard!
Aki szereti az automatát, szereti az EVÓt, és szeret spórolni, biztosan Ralliartot vesz. Főleg ha a Sportback hátsó szárnya is annyira bejön neki, mint nekem.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
A megbízható mindenes -Honda FR-V

2019 márciusában vettem meg 270 ezer kilométerrel. Én vagyok a második tulajdonosa, az első szinte kizárólag városban használta. Emiatt és a nem megfelelő technika miatt a kuplung tárcsát azonnal cserélnem kellett, ez nem volt olcsó, de nem is lesz vele többet bajom. Erről még tájékoztatott a kereskedő, de azt elfelejtette említeni, hogy a klíma hűtőt kivették belőle. Ezt azóta pótoltam. Ezen kívül az egyetlen hiba vele a stabilizátor rúd tönkremenetele volt, már másodjára kell cserélni amióta nálam van. Azt hiszem bátran kijelenthetem, hogy megbízhatóságból csillagos ötösre vizsgázott.
4 kereke van, gurul és közben veszettül jól néz ki - Suzuki Swift

Nem tudom, hogy a k+f-nél, a vevői követelmények feltérképezésénél, milyen gyógyszer gurult el a Suzukinál, de azért nagyon merészet húztak, és mivel nem vagyok az a tipikus mindent rosszalló magyar, szerintem a végeredmény jó lett.
Honda Accord 2.4 Type-S – Maga mindenhez ért? - Honda Accord

Az előző részek tartalmából: C Corsa, Nissan 200sx, Suzuki Swift, béka Civic, végül pedig egy 328-as E46 kupé után megunva a folyamatos kihívásokat, valami megbízhatóbb, felnőttesebb autó után kezdtem el nézelődni, 29 évesen talán már illik megkomolyodni, de legalább megpróbálni. Ettől függetlenül persze autóbuziként továbbra is voltak elvárásaim, amiből nem voltam hajlandó engedni. Relatíve nagy, szívó, benzinmotor, igényes futómű, némileg sportos forma, lehetőleg négy ajtó, valamint ne kelljen havonta szervizbe rohangálni a kocsival. Utóbbi kritérium miatt kizárólag Japán autók közül voltam hajlandó szemezgetni, hívjon bárki maradinak, nem bánom.
Kiváló ugródeszka a villanyosvilágba - Nissan Leaf

Újszerű állapotban vásároltam magánszemélytől. Ez volt a kiszemelt példányok közül, amit először megtekintettem személyesen, s mivel makulátlan volt, rögtön meg is vettem.( A próbakör kissé para volt, mert addig még nem vezettem hasonlót sem.)
Az első üléspróbánál próbáltam felmérni, hogy elég lesz-e 5 embernek ( Anya, Apa, 2 gyerek és időnként egy Nagymama). Hamar kiderült, hogy elférünk 5-en akár a balatoni kirándulásokhoz is kényelmesen. A csomagtartót első pillantásra is elég bőnek láttam.
Versenygép az autózás poklából
Egyetlen létező kategóriában sem indulhat, mégis ízig-vérig versenyautó. Ráz, kőkemény, ideges, kanyarban a szíved beesik a tüdődbe és rettentő sokat zabál.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Rémálomtól a német precizitásig
- Őseihez méltatlan Land Rover; Alfa, ami sosem hagyott cserben; és egy megbízható Citroen.
- Barkasszal Görögországba? Gányolásra készülj!
- Heti merítés világjáró Barkasszal, Izlandon tevékenykedő Mercivel és francia IFA-val.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.
