Szerethető Varacskos Disznó
Válogatás a Népítélet írásaiból
Szerethető Varacskos Disznó - Cupra Formentor
Bár még csak 8000 km van benne, túlnyomóan autópálya és egy 2 x 1900 km-es út, szeretném felsorolni a tapasztalatokat. Az elejétől kezdve feljegyeztem a kisebb-nagyobb idegesítő dolgokat, de ugyanígy a kisebb és nagyobb pozitív tapasztalatokat is. Azért is írok, mert ez lesz az első erről a típusról, pedig már most egy jó ideje a piacon van.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Agglegények legracionálisabb választása - Volvo V60
Toyota Priusból szerettünk volna egy hasonlóan jófogyasztású, de dinamikusabb, prémiumabb és tágasabb autóba átülni. PHEV-et szerettünk volna mert volt lehetőség tölteni otthon(bár az utcán) és munkahelyen is. Lehetőségként volt még Prius 3 PHEV(nem megy), Outlander PHEV(nem megy és még csúnya is). Megmondom őszintén ha meg lettek volna hozzá a források, akkor Passat GTE-t vettünk volna. Már az első pár autó megnézése után tisztázódott, hogy a Volvo csomagtere erősen kompromisszumos. Mi pedig alapvetően ugye azért kerestünk új autót, hogy tágasabb legyen-Erre veszek egy autót aminek kisebb a csomagtere mint a Priusnak?!
A furgonok királya - VW Crafter
A Peugeot Boxerek kínzóan szűk utasfülkéje után teljes felüdülés. A Boxert nem emberek, nem embereknek tervezték, már ha volt egyáltalán ilyen törekvés. De a Peugeot teljes jelenlegi palettájáról elmondható, hogy nem alkalmasak 170 cm feletti embernek. Annak is csak akkor, ha van jó ortopéd orvos ismerőse. Amit az autó árán spórol, az a szervizben, vagy az orvosnál a borítékban landol, sokszor többszörösen.
Ezek tények és tapasztalatok.
Ha jól tudom a VW ennek a motornak az elődjével bukott meg, ezért erre úgy néz ki nagyon figyeltek. A motor hidegen indítva sem hajlandó kormolni, még picit sem. A kipufogóból csak enyhe vegyszerszag jön ki. Papírzsebkendőt elé tartva sem színeződik el. Sajnos ez a megfontoltság érződik a teljesítményen is.
Kétszer gondolja át a motor, hogy meginduljon-e vagy sem, szerintem kétszer kergeti át magán a levegő-kipufogógáz keveréket és utána úgy dönt, hogy nem lódul meg. Gyorsulás, az nincs, de mivel a teljesítménye papíron megvan, a sebességet jól tudja tartani. Autópályán ha kell 3200-as fordulaton 150-el tartósan lehet vele haladni.
Ív Béla, a zöld béka - Suzuki Wagonr+
- egy autó vége -
Tavasszal ette az olajat, igen, de először a váltó romlott el, ahol piszkálták - nos az a szerviz már nem létezik, kár lenne szót pazarolni rá, szerintem nem jól piszkálták - tönkrement, megálltunk a Népligetnél, váltócsere lett belőle. Aztán folyt az olaj a motorból is, rá a generátorra, így nem töltött - augusztusra sajnos már másodjára állt meg az Astoriánál, így elhasználtam mindkét hazavontatási lehetőségemet az Autóklubnál. Veszprémből hazafelé jövet lett az utolsó megállás - éjszaka jöttem haza - kihunytak a fények és a motor is megállt. Azt mondták szervizes ismerőseim, hogy ebben a régi Wagonr motorban 300 000 km van, nos, azóta több hasonló történettel találkoztam.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Mintha valami iszonyú drága exkluzív autóban ülnék
- Lehet, hogy már te is ültél benne. Válogatás a Népítélet keleti feléből
- Karika és gyémánt
- Válogatás a 2000-es évek javából
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.