Fehér, majdnem húsz méter és fáj, hogyha a szemedbe megy, mi az?
Válogatás a Népítélet javából
A csodálatos Mandarin - Mustang Mach1
Szerelem volt első látásra. Amikor 1998-ban találkoztunk, Ő egy nagy telepen ácsorgott már évek óta, több száz sorstársával együtt. Addig csak látens amerikai AUTÓ szerető voltam. Nem is hittem hogy kis hazánkban lehet kapni ilyen csodákat. A filmeken csak csodálkoztam, hogy egy autós üldözésnél mitől füstöl a hátsó kerék. Na azóta tudom... ;-))
...
A sors? azonban közbeszólt. A korábbi "gondos´" kezek megtették a hatásukat. Egy a motorból érkező nyikorgó hang vége teljes felújítás lett. Da akkor már nem gyári értékekre, hanem kissé "felpiszkált" szintre lett hozva Őnagysága. Akkoriban sajnos még semmiféle alkatrész beszerzési forrást nem ismertem, így eléggé körülményes volt a szükséges dolgok össze nyalábolása. Egy németországi cégtől hosszas levelezés eredménye képpen sikerült mindent beszerezni. Több mint fél évbe telt mindez. Azót kevesebb mint egy hóhap lenne ugyanez. És vélhetően olcsóbb is lenne.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Hummer limo - Hummer H2 limo
Nagyjából 8 éve vezetek Hummer H2-eseket, mondjuk azt: ezek nekem a céges autók:))
Egy limuzinos cégnél dolgozom, ahol van belőlük összesen 4 darab.Emellett van egy H3-as és egy H1-es is, így azt gondolom a lehetőségem adott a tesztelésre:)
Ezek annyiban különböznek a gyári kiviteltől, hogy 8-11 méterrel meg vannak toldva,így méretileg és súlyban jelentős a többlet. Főleg amikor beül mögéd 22 ember, a gyorsulást felejtsük el:)
Kifinomult Jó barát! - Land Cruiser Prado 150
A hetedik Land Cruiserem, van összehasonlítási alap. 2db 80-as 2db 100-as 1db 200-as 1db 120-as. Még leírni is hosszú. Nagyon sokat gondolkoztam mi legyen a következő a 100-as után. A második 100-as-ról a Végtelenen túl ítéletben lehet bővebben olvasni. Sok volt vele a probléma de a legnagyobb gond a korrózióval volt, azért eladtam. Nem volt kedvem karosszériás mesterről karosszériás mesterig járkálva beleütközni a sírásba, hogy miért nem akarja senki rendesen megjavítani. Sajnáltam, nem bánom.
A választáskor szóba jött még 2015-18 közötti 200-as. Jójó bácsi és Beszedics Béla tanácsait meghallgatva nem vettem 200-ast. Nagyon hiányzik a 200-as V8-as motor hangja, de a típus nagyon sok problémával rendelkezik amit meg is tapasztaltam.
Tepsi - Cadillac DeVille
Ezt az autot abban az idoben, es helyen gyartottak, ahol meg az utazas es a melle parosulo kenyelem volt a fo szempont, de mar a fogyasztas csokkentese is figyelembe volt veve. Ez az auto 1982 es evjarat, es meg mindig kituno allapotu minden teren. Koszonheto ez a gondos gazdaknak, es annak, hogy VAN BENNE ANYAG.
Ha ismerős az autó, nem a véletlen műve ;)
Korábbi merítések a Totalcaron
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.