Népítélet heti merítés: Mustang V8, Land Rover, Subaru és Mitsubishi!
Válogatás a legfrisebb Népítéletekből
Tökéletlen tökéletesség - Ford Mustang GT 55
Eddigi legjobb autóm. Nem szoktam sokáig megtartani autókat, de ez marad, még úgy sem adjuk el, hogy jön a gyerek. Nem érdekel, mi nem fér bele és hogy nehéz kivenni a gyerekülést stb.
...
Van egy pár szabály, amit be kell tartani és akkor nem lesz gond vele: Ezekről tudni kell (EU model), hogy van bennük részecskeszűrő, egr és kettőstömegű. Vezérműláncos és kettős befecskendezésű. Négy vezérműtengely. A gyár 15ezer km vagy egy év olajcserét ír elő. Nem hallottam még olyan tulajdonost, akinek hála isten a kocsi ne kérte volna legkésőbb 9000 km körül. Nekem 7000 km-nél többet nem ment még el egy olajjal. Ment volna, nem kérte, de én inkább cseréltem, mert hosszú távra tervezek vele, annak ellenére hogy csak kipróbálni akartuk és utána eladni, hogy mást is kipróbálhassunk. Szóval van benne kettőstömegű lendkerék is, emiatt csak kinyomott kuplungal lehet indítani és leállítani is, ergo ez elég sokáig fogja így bírni. Bármennyit mész vele, mindig hagyd legalább egy percet járni leállítás előtt, még a kúton is tankolás előtt. V8 olyan hőt termel, hogy beszarsz. Nyilván hidegen nem rúgod neki, van rajta olajnyomás és olajhőfok mérő, ha elérte az üzemit akkor lehet taposni, bírja. Az EGR és a részecskeszűrő egy nagy kibaszás, amint lejár a garancia, kap egy rendes kipufogó rendszert ezen szarok nélkül, addig is csak hosszú utakra használom, várost kerülöm, arra ott az asszony gyász yarisa. Így van lehetősége regenerálódni és nem tömődik el gyorsan. Azt mondják kokszosodik a közvetlen befecskedezés miatt, ez lehet így van de eleve kettős befecskendezése van, valamennyire tisztulnak a kipufogó oldali szelepek is, amúgy meg bejáratott technika van a koksz eltávolítására, nekem ez nem probléma. Na mindegy, én nagyon vigyázok rá, nekem ez egy kincs.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
A terep királya - Land Rover Discovery
A Land Rover érzés olyan mint az Alfa. Aki szereti az a hibákkal együtt szereti, megcsináltatja, megcsinálja és nem kell más. Sajna az angol beteg fogalom létező dolog, de hát ez van. Terepen kiváló, és oda való (defender és discovery) a többi inkább a pucc.
A Lapos - Subaru BRZ
2016 ősze óta Németországban élek és a háznak ahol lakunk a mélygarázsában egyszer egy Subaru BRZ (képen látható kék még ráncfelvarrás előtti változattal) valaki beköltözött és elkezdtem az autót nap mint nap látni. Gondoltam ez az autó jól nézz ki és sok utána olvasás után láttam, hogy egy sor olyan dolgot felvonultat a vezetésen és a kinézeten kívül, ami számomra igen érdekes például: bokszermotor, hátsókerék-hajtás, nincs turbó, láncos vezérlés, D-4S benzin befecskendezés, ami a Toyota közvetlen és szívócső befecskendezést kombója, Torsen önzáró differenciálmű (Torsen Limited Slip Differential) és számomra fontos 6 fokozatú tradicionális (hidromechanikus) automata váltó. Ha valaki az automata váltós autót keres annak ez jó hír.
Mivel 2019 végét írtuk amikor ezek történtek azt nagyon jól tudtam, hogy a modell 2012-es bemutatása óta 2017-ben volt frissítés/ráncfelvarrás és akkor már azt is sejteni lehetett, hogy nemsokára befejezi a modell a pályafutását így azt tudtam, hogy ha szeretnék egyet és mivel én elsősorban új autóban gondolkoztam mert 2017-es ráncfelvarrás utáni példányok majdnem új áron voltak hirdetve így akkor már inkább új autót kezdtem el keresni.
...
Egyes internetes amerikai források szerint pályázáshoz javasolják az automata váltó hőcserélőjének a nagyobbra cseréjét. Na már most úgy tűnik a gyári hőcserélő (ez csak az én teóriám) nem birkózik meg a feladattal 300-350km Német autópályázás előhozza a jelenséget egy ősz végi szezonban is. Az is lehet, hogy a bokszer motor elrendezés nem biztosít annyi menetlevegőt az automata váltó hőcserélőjének, mint kellene (megint csak feltételezés). Vagy csak simán kikaptam egy hibás váltót?
Megbízható gyémánt - Mitsubishi Outlander
Tisztelt Bíróság!
2019-ben vettem át az autók 0 km-el max felszereltséggel. Ami benne lehetett az benne volt. Bőr, fűtött kormány-ülések, 360 fokos kamera tolató radar-kamera. Oldaltávolság szenzor /mondjuk ezt még sose láttam működni de az mindegy../ Tempomat-sávtartó-ütközés védelem, visszagurulás-gátló. GPS és Mitchu saját hangrendszere. Tehát minden ami szem-szájnak ingere.
...
Beszéljünk az autóról kicsit bővebben, mert eddig csak a jó dolgokat mondtam.
A burkolat egyes elemei a belső térben pattintós körmös felfogatással vannak elhelyezve olyan helyen is ahol a lábnak útban van. Persze a kölykök 0 km autóban az első nap lerúgták onnan. 10. alkalom után ment a kesztyűtartóba. A kasztni kialakítása miatt a beszállásnál és a hátsó ajtó alsó részén a festés marha sérülékeny, ide a kicsikinaiaktól lehet matricát rendelni, de kell is...
Korábbi merítések a Totalcaron
- Mintha valami iszonyú drága exkluzív autóban ülnék
- Lehet, hogy már te is ültél benne. Válogatás a Népítélet keleti feléből
- Karika és gyémánt
- Válogatás a 2000-es évek javából
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.