A villanyos családi autó és lassú Stegosaurus esete

Válogatás a legfrissebb Népítéletekből

2023.03.26. 12:02
1 hozzászólás

Vegyes érzéseket kiváltó valami.... - Suzuki Swace

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Kikötéseim az új kocsival kapcsolatban. A legfontosabb a megbízhatóság (nem elsőgenerációs hajtásrendszer), ne legyen 3 hengeres mütyürke valami, kombi és automata váltó (meguntam a dugóban történő váltásokat). Ezekkel a feltételekkel elég sok minden ki lett lőve...

...

A motor+váltó+hybrid rendszer szerintem egy zseniális megoldás, de meg kell tanulni használni. Mint írtam az elején nem tetszett és bántam a választásomat. Most már tudom használni, és nem egy lassan vánszorgó vezetési stílusom van. Sokkak szerint elég nehéz a lábam. Igaz a kocsitól nem várom el egy 3s-os gyorsulást. Városban és országúton megfelelő ereje és dinamizmusa van, valószínűleg mert használom a vezetési mód választót. 

Anti és a Swace

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

Mint egy szép nő, sokba kerül, de az agya lassan forog - Opel Insignia

A kép illusztráció
A kép illusztráció

G Astram volt, amivel elégedett voltam, így kategória váltásnál maradtam a márkánál, csak előrelépés lehet, ha a Rüsselsheimben gyártott csúcsmodellt választom! Azóta kicsit megvilágosodtam, hogy ez nem feltétlenül így van.

...

Két és fél évig csodás volt az együttélésünk. Amit meg kellett szokni, a meglepően tohonya lomhasága. Autópályán, városban mindenhol döglassú Stegosaurusként kell menekülni a ragadozók előtt. A ragadozók sok esetben Suzuki Swiftek. 

Fura volt már használtautóként viszontlátni

SUV bőrbe bújt családi egyterű - Tesla Y

A fogyasztási adatokból kiszámolható, hogy normál használatban mindenre elég a hatótáv. Mi rendszeresen megyünk vele 800-1000 kilóméteres túrákat (Svájc-Ausztria-Németország-Csehország), a normál rutin hogy a tele akksi kb 300 km-re elég úgy hogy még marad benne kb 10% biztonsági tartalék, utána 20-25 perc 80%-ra visszatölteni (>150kw-os villámtöltővel), ami aztán elég újabb 250-km-re. Két kisgyerekkel utazva mindig az autó tölt fel hamarabb, mint hogy mi végeztünk volna a mosdóban. ;)

Francia kevés hibával, sok szereléssel - Renault Laguna

A kép illusztráció (forrás: Wikipedia)
A kép illusztráció (forrás: Wikipedia)

Következőre neki álltam a nehézkes indítást orvosolni, mint kiderült az üzemanyag-nyomás szabályzó ment tönkre, amit SEHOL nem lehet kapni. Írtam az itthoni nagy autóalkatrész boltoknak is, de az a válasz jött, hogy megszűnt a gyártása. Nem találtam Kínából és Franciaországból rendelhető alkatrészt sem, végül próba szerencse alapon rendeltem bele egy suzuki Swift 1.6 gti-be való szabályzót(képek alapján ez hasonlított a legjobban), ami minimális módosítás után tökéletesen működött, ezzel a hiba meg is szűnt.

Korábbi merítések a Totalcaron

Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
A luxustól a keleti blokkig
A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.