A villanyos családi autó és lassú Stegosaurus esete
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
Vegyes érzéseket kiváltó valami.... - Suzuki Swace
Kikötéseim az új kocsival kapcsolatban. A legfontosabb a megbízhatóság (nem elsőgenerációs hajtásrendszer), ne legyen 3 hengeres mütyürke valami, kombi és automata váltó (meguntam a dugóban történő váltásokat). Ezekkel a feltételekkel elég sok minden ki lett lőve...
...
A motor+váltó+hybrid rendszer szerintem egy zseniális megoldás, de meg kell tanulni használni. Mint írtam az elején nem tetszett és bántam a választásomat. Most már tudom használni, és nem egy lassan vánszorgó vezetési stílusom van. Sokkak szerint elég nehéz a lábam. Igaz a kocsitól nem várom el egy 3s-os gyorsulást. Városban és országúton megfelelő ereje és dinamizmusa van, valószínűleg mert használom a vezetési mód választót.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Mint egy szép nő, sokba kerül, de az agya lassan forog - Opel Insignia
G Astram volt, amivel elégedett voltam, így kategória váltásnál maradtam a márkánál, csak előrelépés lehet, ha a Rüsselsheimben gyártott csúcsmodellt választom! Azóta kicsit megvilágosodtam, hogy ez nem feltétlenül így van.
...
Két és fél évig csodás volt az együttélésünk. Amit meg kellett szokni, a meglepően tohonya lomhasága. Autópályán, városban mindenhol döglassú Stegosaurusként kell menekülni a ragadozók előtt. A ragadozók sok esetben Suzuki Swiftek.
Fura volt már használtautóként viszontlátni
SUV bőrbe bújt családi egyterű - Tesla Y
A fogyasztási adatokból kiszámolható, hogy normál használatban mindenre elég a hatótáv. Mi rendszeresen megyünk vele 800-1000 kilóméteres túrákat (Svájc-Ausztria-Németország-Csehország), a normál rutin hogy a tele akksi kb 300 km-re elég úgy hogy még marad benne kb 10% biztonsági tartalék, utána 20-25 perc 80%-ra visszatölteni (>150kw-os villámtöltővel), ami aztán elég újabb 250-km-re. Két kisgyerekkel utazva mindig az autó tölt fel hamarabb, mint hogy mi végeztünk volna a mosdóban. ;)
Francia kevés hibával, sok szereléssel - Renault Laguna
Következőre neki álltam a nehézkes indítást orvosolni, mint kiderült az üzemanyag-nyomás szabályzó ment tönkre, amit SEHOL nem lehet kapni. Írtam az itthoni nagy autóalkatrész boltoknak is, de az a válasz jött, hogy megszűnt a gyártása. Nem találtam Kínából és Franciaországból rendelhető alkatrészt sem, végül próba szerencse alapon rendeltem bele egy suzuki Swift 1.6 gti-be való szabályzót(képek alapján ez hasonlított a legjobban), ami minimális módosítás után tökéletesen működött, ezzel a hiba meg is szűnt.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.