Amikor a japán francia kevésbé bírja
Válogatás a Népítélet írásaiból
Dászti avagy a Román románc - Dacia Duster
Csomagtartó: Nekem pont elég, 3 főnek több hetes kiránduláshoz is befér simán 3 utazótáska. Ha horgászni megyek a horgász fotelt is benyeli meg az összes peca cuccot, karácsonykor pedig a 2,40-es fenyőfa és simán befér ha eldöntöm a hátsó ülést. Döntött üléssel gond nélkül elvittem 4 db felnire szerelt 17 colos gumit. Kértem rá vonóhorgot is, utánfutót nem húztam még vele, nem is tervezem, bicikli szállítót szoktam a horogra szerelni.
...
Nettó 800km-ert bírt ki, úgy hogy a műszerfal mögött ne zörögjön bizonyos fordulatszámon, vagy rosszabb út esetén valami csavar vagy műanyag. Engem zavar (zavart), szerintem ha lenne ilyen opció rendelésnél, hogy „ garantált zörgésmentes beltér” akkor én azért hajlandó lennék fizetni is. Halottam, hogy a Vitara is zörög, meg a TC-n olvastam, hogy a 40 millás Merci is, szóval ezt simán elnézem már neki.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Tényleg jók a japán autók, csak az a rohadt renault motor... - Nissan Qashqai
Első japán autóm, eddig opel párti voltam! Mokka és e között vacilláltunk de az Opel mérete nem lett volna elegendő számunkra. Ami még fontos nagyon jó hitelt kaptunk a Nissantól!!! Így a drágább autó a végén olcsóbb lesz. 1.2 benzinest választottuk, a dieselt nem szeretem. 90 % ban városba használom, 115 le 190 nm bőven elég, ja és 800.000ft olcsóbb is mint a diesel!
...
2023 február Hát már nem annyira felhőtlen a kapcsolatom az autóval. Nyaralás közben lerobbant, szakszervíz motorcserét javasol 105.000km!!!!!!!!
Állitólag selejtes sok százezer motor, én is ilyet kaphattam!
Franciáknál már sok ezren perelik a gyártót, gondolom nálunk ezt a költséget nekem kell benyelnem.
Majd jelentkezek, hogy mi lett a történet vége
2023 március hát sajnos itt a történetem vége. 3.5 millióért akartak motort cserélni benne, inkább ár alatt eladtam! A motor nagyon nagy csalódás volt, a kocsi többi része tök jó . Talán nem kellett volna a japánoknak egy francia motort tenni a kocsiba, akkor még 5 év múlva is nálam lenne... Írtam az importőrnek emailt , hogy mi történt kiváncsi leszek, hogy ajánlanak e valami kompenzációt. Szemeztem egy új Qashqaial de inkább egy másik japán gyártó autója mellett döntöttem.
10 évesen 10 éveset, avagy ilyen volt a használt Qashqai nálunk
Dinó - Subaru Outback
Miután eladtuk a dízel Subaru Legacyt (a Varacskos ítélet alatt olvashatjátok kínlódásunkat) ismét Subarut vettünk, mert ismét nem volt pénz egy nagy Audira. Nos ez már a tényleg elpusztíthatalan fajta (elméletileg) a nagy japán szívó benzines ami 500.000kmt megy és semmi baja. Hát nekünk volt vele, sajnos közel sem annyira megbízható mint mindenhol írják, lásd hibalista, nekem ez egy kicsit sok 40.000km után. Persze minden gariban cserélve, de akkor is bosszantó.
Nos az elpusztíthatalan szívó benzines nagyon jó, de a halott giliszta a bazaltban az nem kifejezés.
...
Kiváncsi vagyok, hogyan folytatódik a sztori… az autó iránt érzett szeretet viszont megmaradt és ez ennyi km után bizony nagy dolog, a kislányunk időközben kijelentette: “Papa, én a Dínón akarok megtanulni vezetni! Nos addig még van 6 év! Lássuk!
Óriási csalódás - Toyota Rav4
Életem legnagyobb csalódása, pedig álmaim autója lett volna!
Először is elképesztően kényelmetlen, egy félórás út után már derékfájdalmaim voltak, egy balatoni út után már négykézláb szálltam ki belőle.
A motor folyamatos - fordulatszámtól független - böfögését, röfögését 3 év alatt sem birtam megszokni. Ennél még a visitás is jobb volt. Természetesen hangszigetelés nulla. Az csak a 30 milliós Lexusokba jár!
Korábbi merítések a Totalcaron
- Mintha valami iszonyú drága exkluzív autóban ülnék
- Lehet, hogy már te is ültél benne. Válogatás a Népítélet keleti feléből
- Karika és gyémánt
- Válogatás a 2000-es évek javából
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.