Itt az év első Totalcar-tréningje, már most jelentkezz!
Itt a tavasz, és vele itt a tréningszezon nyitánya! Április 23-án lesz az idei első Totalcar Tréning, amire 90 jól vezetni vágyó autóvezetőt várunk, hogy a berozsdásodott reflexeiket újraélesszék és begyakoroljanak pár olyan technikát, ami egy baleseti szituációban a túlélést jelentheti.

- Tapadásvesztés. Tapasztald meg, milyen az, amikor az autód alól kirántják az utat. Mindhárom érintett pályát műgyanta fedi, amit folyamatosan locsolgatnak a tréning alatt, szóval sok tapadást ne remélj. Ez a csökkentett súrlódás ad értelmet az egésznek, ez visz bele olyan helyzetekbe, amiből az utakon szerencsére kevés akad. Azt hihetnéd, hogy csúszkálás csak télen van, de a műgyanta abban is segít, hogy biztonságban, viszonylag kis tempó mellett begyakorolhasd a baleset elkerülését, hogy aztán majd az életben nagyobb sebességnél is tudd, mit kell cselekedned.
- Pályák. Rántották már ki az autód alól a hátsó tengelyt? Itt ki fogják, és ha olyan ügyes vagy, hogy ezután még egyenesbe tudod hozni az autót, kapsz pár vízfüggönyt az utadba, amiket ki kéne kerülni (rántópados pálya). Ez a gyakorlat a stabilitásvesztést tanítja meg neked, amikor durva irányváltáskor kitör az autó feneke. Lesz szlalomgyakorlat is (ABS tesztpálya) és egy 140 méter hosszú, íves lejtőn azt is megtapasztalhatod, milyen amikor ennyire hosszan kell tapadás és nem tapadás határán egyensúlyozni (lejtő- és hegymeneti pálya).
A lebonyolítás
Két rövidebb és egy hosszabb kör lesz most is: a reggeli és a délelőtti tréningek kétórásak, a nagy tréning bő négyórás. Az egyik olcsóbb, a másik drágább. Az egyik hagyományosabb, a másik totalcarosabb, délután a TC csapatának két képviselője is segít a gyakorlatok megtanításában, gyakorlásában. A rövidebben 30-30-30 perc jut minden pályára, a hosszabban egy negyven perces alapozó kör után 35 perced van pályánként, plusz itt van egy mélyebb, egyórás elméleti oktatás is.
Milyen autóval gyere?
Lehetőleg azzal, amivel jársz. Legyen jó a műszaki állapota, fogjon a fék, és ne tolj ki magaddal: ne világító tankolásjelzővel gyere, ne kelljen elmenni a tréningről tankolni. Amúgy nincs szükség bivalyerős szuperautókra, csak legyenek üzembiztosak, ne röpködjön egy behajított mélyláda, rekesz sör a vagy más a csomagtartóban. Az sem szempont, hogy legyen blokkolásgátlós, ESP-s a fékrendszer, instruktoraink ez esetben is elmondják a feladatok végrehajtásának a módját, természetesen az autó adottságaihoz igazítva. Nem kell újnak lennie a gumiknak, de futófelületük mindenképp legyen a megfelelő profilmélységű.
Helyszín
A Hungaroring belterületén, a pályán belül működő Groupama Tanpálya. Találkozó a Hungaroring főbejáratánál, a parkolóban. Praktikus tipp: ha navigációval jössz, a főbejáratot add meg célpontként.
Árak
A reggeli és délelőtti, rövid tréningek ára 18 975 forint, a délutáni TotalDrive Exkluzív tréning pedig 44 275 forint.
Jelentkeznél? IDE KATTINTVA megteheted
Fontos: a jelentkezési URL megváltozott, vagyis ne a régi jelentkezési felületre menj megszokásból, hanem mindenképp a linkre kattints. Ott meglátod totalcaros tréningeket, ide („Információ és jelentkezés") kattintva jutsz a három külön alkalomhoz (itt lejjebb látod az eléd táruló képet), ezekből válaszd ki azt, amelyiket szeretnéd. Számítógépen egyszerűbb, mert mindhármat látod, MOBILON VISZONT JOBBRA-BALRA TUDSZ LAPOZNI A TRÉNINGEK KÖZÖTT, majd a Foglalás gombra kattintva tudsz jelentkezni és fizetni. Szeretettel várunk, hogy jobb autóvezetővé válj!

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Most tied lehet az egyik legritkább Mazda MX-5
Csak az Egyesült Királyságig kell érte menned.
- Hírek
A Mercedes már dolgozik az AMG ONE utódján
Erre utal egy sejtelmes kép, valamint iparági források is.
- Hírek
Baleset történt a Flórián téri felújításon, fél Budapest elesett
Az sem járt jobban, aki az M3-as autópálya környékén szeretné megközelíteni a fővárost.
- Hírek
Ősztől nemcsak a gyomrodat, hanem a villanyautódat is töltheted a KFC-nél
Az áramot nem kosárban adják.
- Közélet
Külföldi nyaralásra kötöttem biztosítást, de itthon égett ki az autóm
A biztosító nem akar fizetni, érdemes perelni?
- Hírek
Külön sávot kapnak a telekocsik és buszok a párizsi körgyűrűn
Csak a hétköznapi csúcsidőkben.
- Közélet
A gatyáját is kifizette olvasónk, pedig ha OT rendszám, akkor kedvezményes biztosítás!
Az OT plakett kiváltásával automatikusan jár a kedvezményes KGFB is. Csak az időzítés nem mindegy.
- Hírek
Íme az uniós terv a feltápászkodásra, Magyarországnak is jó lehet
Uniós hátszelet kaphat az akkumulátorgyártás.
- Hírek
Ennél menőbben nem lehet megünnepelni a Porsche 912 hatvanadik születésnapját
A magyar KAMManufaktur kitett magáért.
- Hírek
Új elektromos modelljéről tett közzé fotókat a Mercedes
Az elektromos SUV még álcázva futja a tesztköröket, de a lényeg már látszik.
- Hírek
Nem lehet leszoktatni az embereket az autózásról, ezt már a környezetvédők is látják
Meglepő mondás a fő környezetvédőtől. Kérjük vissza a szedánokat!
- Tesztek
Joggal lehetett volna az Év AutójaTeszt: KIA EV3 Long Range Earth Plus
Tisztességes valós hatótávjával máris felfelé lóg ki a sorból, és ez nem minden.
- Hírek
Javítják a burkolatot, sávzárásra kell számítani az M0-son
A halásztelki csomópont térségében, az M1-es autópálya irányába.
- Hírek
Másfél milliárd eurós hátbaszúrást kapott a Maserati
Et tu, mi fili, Stellantis?
- Hírek
Magyarországra érkezik a Chery második modellje, pedig még az elsőt sem láttuk
A Tiggo 7 és a Tiggo 8 az idei év második feltől lesz kapható.
- Hírek
Extra pénzért árulna utólag aktiválható hatótávot a Rivian
Ez úgy lehetséges, hogy a Large+ akkumulátor teljesen megegyezik a Max változattal, ám előbbi kapacitását szoftveresen korlátozták.
- Hírek
Minden negyedik ellopott autó Toyota Land Cruiser volt Japánban
A tízes toplistán csak Toyoták és Lexusok vannak.
- Tesztek
Jönnek a fiatalok, de a V12 örökBemutató: Rolls-Royce Ghost és Cullinan Series II
- Hírek
Trump vámjai miatt akár 4,5 millió forintos áremelkedés jöhet az amerikai autópiacon
A vámok emelése kéz a kézben jár az árak emelkedésével, amely az autóiparban járhat a legsúlyosabb következményekkel.
- Tesztek
Az egyik Yaris széttép, a másik meg ritkább, mint egy Bugatti
Bő 20 évvel ezelőtt is volt turbós Toyota Yaris, de az nem volt annyira brutális, mint napjainkban.
