Az FKF valójában jó fej volt
Alaphelyzetben mindig a hivatal a hülye, ez gyakorlatilag az emberiség első hivatalainak felállítása óta élő alaptörvény. Néha olyan is megesik, hogy mi vagyunk a hunyó. Ebben az esetben viszont olvasónk lehetett volna egy kicsit türelmesebb. Legyen ez a tanulság: ha vérre szomjazik, ne uszítsa rögtön a Totalcart a haragosára, hiszen simán lehet, hogy a hivatal már elismerte felelősségét és intézkedett olvasónk kártalanításáról.
From: Szűcs Annamária dr.
Date: 2012/1/11
Subject: fkf
To: Winkler Róbert
Tisztelt Főszerkesztő úr!
Az FKF ZRt. nevében írok, a hétfőn megjelent - Lesózták az autómat, nem válaszolnak – cikkel kapcsolatban.
A károsult, aki önöknek is írt - 2011. november 16-án tett panaszbejelentést az FKF- nél, amelynek intézését 2011. december 6-án megsürgette, mivel választ addig nem kapott. Ennek oka, az volt hogy csak 2011. december 13-án kapott a jogi osztály visszajelzést arról, hogy melyik úttisztítási üzemegységhez tartozó célgép okozta a kárt. Ezt követően 2011. december 16-án a rendelkezésünkre álló e-mail címen értesítettük a károsultat, hogy felelősségünket elismerjük, és kértük, forduljon az Allianz Hungária Biztosítóhoz, egyidejűleg erről a tényről a biztosítót is tájékoztattuk ahol az ügynek már kárszáma is van (036515277).
Úgyhogy a kárt elismertük, csatoltam a károsulttal folytatott levelezést, valamint az Allianz levelét, amit nekünk írt.
Ami egy kicsit fájt a cégnek, amit az Autójogász válaszolt, miszerint:
„Az FKF bocsánatkérése a felelősség elismerését jelentené az ügyben, erre nagyon ne számítson.
Tisztelettel,
Autójogász
dr. Lenkei Balázs"Köszönettel:
Szűcs Panni dr.
kommunikációs és PR vezető, szóvivő