Ezt benéztem, kétszer
Feladó: Béla
Címzett: Papptibi
Dátum: 2014. június 16.
Tárgy: Ford Transit Connect teszt
Tibi
Úgy gondolom nem veszed trollkodásnak, ha a Connect cikkhez két megjegyzést teszek, lásd a csatolt fájlban.
Kösz:
Béla
A mellékelt fájlban az egyik, kevésbé lényeges dolog az volt, hogy benéztem a műszerfal-fényerő állítógombjait, bár az ikon kétségkívül hasonlít a tempomatéra. Nem is tudom, miért, hiszen a tempomat gombjai amúgy is a kormányon voltak.
A másik, sokkal lényegesebb kérdés viszont az, hogy kicsit sajnálkozok azon, miért is nem nyitható a raktér válaszfala a Transit Connectben, ha már a dupla utasülés olyan ötletesen lehajtogatható. Az már persze végképp a vicc-kategória, hogy ezt pont annál a képnél teszem, amelynek az elkészítésekor látnom kellett azt a kisajtót, ami ezt lehetővé teszi. Béla be is keretezte ezt a fényképen.
Hogy lehetek ennyire hülye? Illetve vak? És hadd fokozzam a dolgot: higgyék el, hogy a Transit Connectet többször megpakoltam, tetőig. Vagyis elég sokat tartózkodtam a belsejében. Íme, mi nem verte ki a szemem, Béla felirataival:

Két dolgot tudok felhozni a mentségemre. Az ajtó elég kicsike, és én arra gondoltam, hogy vannak olyan válaszfalak, amelyeknek a jobb fele teljesen előrenyitható oldalra, a vezetőülés mellé, a szemem valami ilyesmit keresett. Mondjuk a nyitható válaszfalak nem lemezből készülnek, hanem rácsosak, rendelhető például a Berlingo/Partner haszonváltozataihoz, de hogy házon belül maradjunk, az egy számmal kisebb Ford Transit Courierhez is.
A másik az, hogy a mágnesesen záródó ajtó hajszálra úgy néz ki, mint a lemezen található merevítő bordák, ráadásul a raktérből nézve ez a válaszfal puklija alatt van, tehát alig látszik. Lehet, hogy legközelebb a Ford Hungária odatesz az ilyen ajtókhoz egy Emergency Exit táblát, vagy valami hasonlót, hogy megtaláljam. Természetesen az inkriminált képaláírásokat kijavítottam, Bélának meg köszönöm, hogy szólt:
PT

Az oldalról ajánljuk
- Olajdoktor
Csattog a belevaló olajtól a Chevrolet (helytelennel jó volt)
Eddig szépen járt olyan olajjal, ami elvileg nem is jó bele. Most előírt viszkozitásúval fut, és rossz hangja van. Mi a teendő?
- Hírek
A Porsche 911 GT3 lett a leggyorsabb manuál váltós autó a Nürburgringen
Még a facelift előtti 911 GT3 idejét is megverte, pedig abban egy szupergyors PDK automata pakolgatja a fokozatokat.
- Hírek
Ez itt a frissített Volvo S90, de van vele egy komoly gond
Finom faceliftet kapott az S90, amiben marad a benzinmotor és megtartották az elegáns dizájnt. Beszerezni viszont nem lesz egyszerű.
- Közélet
Nem úszod meg a bíróságot!Összetört a motor, a biztosító nem fizet mindent és még a szakértő cég is hárít
Aki komolyan szeretne valamit, az kezdjen egyből a bíróságon? Kinek jó az, ha megegyezés helyett pereskedésre kerül a sor? Legfőképpen senkinek.
- Hírek
Az F1-es Szaúd-Arábiai Nagydíj legnagyobb kérdései
Minden okunk megvan azt remélni, hogy a 2025-ös futam is emlékezetesen alakul Dzsiddában.
- Hírek
Vipert akart, de csak Corvette volt kérnél: megszületett a Corviperette
Az üvegszálas karosszéria alatt egy öreg, C3-as Corvette lapul.
- Tesztek
A lázadóknak semmi esélyükBemutató: Mercedes-Benz CLA 2025
Ott voltunk a stuttgarti Csillagok háborúja budapesti premierjén.
- Hírek
Beperelik a Teslát, felülmérnének az autók?
Néhány Tesla-tulajdonos szerint az autójuk a valósnál több megtett kilométert számol. Szerintük azért, hogy hamarabb lejárjon a garancia.
- Hírek
Tragikus motorbalesetben elhunyt az első magyar Dakar-motoros, Varga Ákos
Egy figyelmetlen sofőr oszlopnak lökte. Varga Ákos 49 éves volt.
- Szerelem
Mesterségem címere: 992.2 - PORSCHE Carrera S - USA VLOG
San Diego, óceánpart, Porsche. Borsodi fenekem végre révbe ért és kipróbálhattam a világ egyik legjobb sportautóját.
- Hírek
Elektromos modelleken tér vissza a Ford ST és RS jelölése
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
- Hírek
Cáfolta a Volkswagen egy új Audi R8 érkezését
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
- Technika
Autók, amikben felnőttünk III. – 1980-as évek
Sorozatunkban bemutatjuk a magyar utak legmeghatározóbb típusait, generációk álmait és rémálmait, a családok második legnagyobb értéktárgyait.
- Hírek
A Jaguar még a villanyautók korában is életben tartja a legendás E-Type-ot
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
- Hírek
Roncsautókkal seftelő európai bűnbandára csaptak le a hatóságok, Magyarország is érintett
A bűnözők amerikai roncsautókat importáltak majd adtak el törvénytelenül Európában, többek között Magyarországon is.
- Hírek
Valahova rohadtul sietett ez a motoros (de megszívta)
A tempója még autópályán is nagyon durva lenne. Nem ott ment.
- Hírek
Hol tart a Hyundai, a Kia és a többiek?
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
- Hírek
Az új Subaru Outback sokkal kevésbé kombi és sokkal jobban SUV, mint eddig bármikor
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
- Hírek
Felborult egy kamion, lezárták az M3-as autópályát
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
- Hírek
Ultimátumot adott az ügyfeleknek a Volkswagen
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
- Hírek
Kombi-SUV-izé lett a Subaru Trailseeker, és megy, mint a vesztés
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
