Feladó: Árpád
Címzett: Stump András
Dátum: 2015. április 7.
Tárgy: Pár hasznos info a Corollás cikkhez
Szia Bandi,
Alapvetően jó a cikk, abszolút nem kötekedni szeretnék vele, inkább egy hasznos infót említenék, ha már megvételre ajánljátok a típust (egyébként szerintem is jogosan):
45Galéria: Használtteszt: Toyota Corolla 1.4 VVT-i kombi – 2004.Fotó: Stump András2004-2005 előtt az 4ZZ és 3ZZ motorkodú (1.4 vvti és 1.6 vvti) motoroknál, ha valaki elnagyolta az olajcserét, vagy nem az ajánlott 5W-30 olajat használta, erős olajfogyasztás lépett fel. A Toyota 7 év vagy 200k km futás alatt ezek a blokkokat _garanciálisan cserélte_. Ugyanakkor ez nyilván nem történt meg minden autóval, ezzel erősen lyukra lehet futni. A javítás elég drága, gyűrűket, dugókat és valószínűleg az olajfüstöt megsínylő katalizátort is javítani kell. Amelyik kéken füstöl, akár csak gázadásra, ott kb. 150 rongyot rá kell számolni a motorra, alsó hangon.
Üdv,
Árpád