A Hyundai rakétafokozatba kapcsolt 2014-re, de most végre az Opel is nekiállt fejleszteni, s nem is rosszul. Vihar a biliben, a meccs eredménye megjósolhatatlan.
Hiába cseh a Fabia, németebb a Corsánál. Mindketten nagyot léptek, de más irányba.
Mindegy, hogy tetszik-e vagy sem, hogy kell-e vagy sem, ha beleülsz, elvesztél.
Az európai és japán konkurencia régóta érzi a nyakán a forró koreai leheletet, de az eddig a Kiáé volt. Ám az új Hyundai-arculat szerinti i20 még súlyosabb ellenfél lesz.
Néha sajnálom, hogy ilyen későn születtem. Mert például, ha harminc évvel öregebb lennék, most pontosan tudnám, milyen autót vegyek.
Egy pillanatig nem figyelünk oda, és egymásnak esnek a németek. Mit tud az olcsó Porsche, amit egy BMW nem?
Ha igen, akkor még épp csak megrepesztette a tojás héját, kikandikált, és most kicsit csattogtatja a csőrét, veszélyesen. Névjegy letéve, de a durranás csak később jön.
2014 vége két Godzilla harcáról szól. Két új autó, két meghatározó típus, nagyok, vágyottak, népszerűek. Új Mondeo az új Passat ellen.
Elképesztő, hogy élhette túl az elmúlt tíz évet a Subaru WRX STI. Jöjjön velünk egy jó kis időutazásra.
Szerepjátékosdit játszanak a bajorok, vagy milyen őrület terjed a környéken? Ez az Audi olyan, amilyennek a BMW-nek kéne lennie.
A formai forradalom helyett a kényelemre, a biztonságra és a rengeteg extrára gyúrtak. Ez kell az embereknek, nem vezetési élmény?
Ahogy kinéz, azt jobb elfelejteni, bár az is igaz, hogy az első magyar Swiftet sem földöntúli szépségéért vették. De azon túl – meglepő ez a Celerio.
Nem csak dögösen néz ki, de felnőttesebb is lett. Az agyondicsért Golftól is kapott egy batyura való ajándékot.
A 130 km/h elérését már nagyon rég éreztem ekkora fegyverténynek, de kit érdekel? Még a hibái is szerethetők.
Szoftturbó, pontmátrix, zsákszövet. Ezért rejtegették előlünk a legolcsóbb Minit?
Ötméteres, kéttonnás, 315 lóerős, összkerekes, és mindent tud, ami kényelemről, biztonságról avagy éppenséggel veszélyeztetésről tudni kell. Mi meg jól meghajtottuk.
Huszonnyolc autó a dán tengerparton, és az egyikük elég jól jár majd jövőre. Na de, melyik? Ilyenkor, ősszel kezd bizsergetővé válni a kérdés.
Ilyen Mercedes nincs is. De mégis, hiszen beleültem, elájultam, megtekertem. És nagyon-nagyon Mercedes.
Nem mindegy? A vevők szerint de. És ezt csak így lehetett jól megcsinálni.
Csupán egyetlen kérdés marad: ezek után ki vesz majd Insigniát? Sőt, Audi A4-est? És folytathatnánk a sort.
Ennél nevetségesebb helyzetben nehéz lett volna elveszteni Subaru-szüzességemet.