Ez a Golf 16 évig épült, penge is lett
Gábor Golfját azért válogattam be a Tulaj a Pályán versenyébe, mert a jelentkezési lap átalakítások mezejébe szerényen ennyit írt be: minden. És a kijelentés nem nagyképű, 16 éve reszeli az autót, például a gyári GTI motort egy Seatból kiszerelt 1,8-as turbómotorra cserélte, jelenleg 200 lóerő körül ad le. Ez egy könnyű, elsőkerekes autó, komoly nyomatékkal, ezért még egy sperrdiffi is kellett. Minden együtt áll egy jó körhöz, lássuk, mire elég a szlalomon:
Ha érdekel, mi az a Tulaj a Pályán, kattints ide.
Autó | Köridő | ||
Katona Csaba | Skoda Fabia 1,2 TSI | 70:31:00 | |
Tavali Dávid | Suzuki Ignis Sport | 71:92:00 | száraz |
Michelisz Norbert | Hyundai i30 Fastback | 75:75:00 | vizes |
Ágó Béla | Ford Fiesta 1.3 S | 77:32:00 | vizes |
Fazekas Zoltán | Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0 T | 77:99 | száraz |
Rusznák Tamás | Mercedes-Benz E 220 CDI T-modell | 79:50:00 | száraz |
Draskovics Andris | Citroen Saxo VTS | 80:24:00 | száraz |
Bérczi Balázs | Tesla Model 3 Performance | 80:29:00 | száraz |
Bolla Gyuri | Mini Cooper | 85:09:00 | vizes |
Csepreghy Dani | BMW 316i (E46) | 87:17:00 | vizes |
Karotta | Renault Avantime | 93:14:00 | vizes |
Gajdán Miki | Honda Jazz | 94:52:00 | vizes |
Becsületesnepper | Toyota Prius II | 94:55:00 | vizes |
Kapu Erik | Ford Focus II 1,6 benzin | 100:09:00 | száraz |