Zseniális használtautó-hirdetésnek tűnik a nálunk csak B Corsaként ismert Holden Barinát reklámozó videó, de csak első ránézésre. Valójában egy kreatív ügynökség bújtatott erődemonstrációja.
A profi autóreklámokat parodizáló kisfilm olyan szlogenekkel bombáz, mint egymáshoz illő ülések, vagy a luxus újraértelmezése, amelyek egy tizenéves, lepattant Opelnél elég komikusan hatnak. A twittelésre buzdító záró szöveg azt sejteti, hogy valaki roppant ügyesen próbál megszabadulni ausztrál Corsájától, pedig egészen másról van szó.
A videó nyilvánvalóan nagyobb költségvetésből készült, mint az autó értéke, igazi profi munka. A Chimney Group kreatív ügynökség gyártotta, és be kell látni, elérték a céljukat: a kisfilm futótűzként terjed a neten, amivel nem csak azt bizonyítják, hogy értenek a videózáshoz, de a finom átejtésnek is mesterei.