A raliversenyző Peugeot 206 RC-je
1998-ban jelent meg a 206-os, ami minden idők egyik legsikeresebb Peugeot-ja és az autózás történetének egyik leghosszabb ideig gyártásban maradt autója volt. 2012-ig közel 8,4 millió darab készült belőle. Nem csak kisautóként volt sikeres, de a raliban is szép eredményeket hozott a 206-os.
Richard Burns is kapott belőle, méghozzá egy 206 RC-t, mely a legjobb francia recept szerint készülő kis hot hatch, tehát a picike autóba pakoltak egy jó nagy motort. A 2,0 literes, szívó négyhengeres az RC-ben közel 180 lóerő, amivel 7,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre.
Visszafogottan díszített autó ez, hiszen az ezüst fényezésű háromajtós első ránézésre nem sokat mutat. A 205 GTi piros csíkjai azért többet elárultak a sportosabb modellről. Itt szinte keresni kell az olyan jeleket, mint az ötküllős felnik vagy a dupla kipufogó.
Belterében a sportülések és a műszerfal bőrözött árnyékolója árulkodó részlet. Burns autója nem véletlenül makulátlan, csak a gyűjtemény része volt, az órájában is 2003 óta 5 kilométer van.