Az Égéstér stúdiójában ezúttal Bazsó Gábor, Szentkuti Ákos és Sturcz Antal. Klasszikus, belsős Égéstérre lehet tehát számítani, amelyben szóba kerül, ki, mivel, hogyan rohadt le, miért tud ártalmas lenni az alvázvédő, és szerencsétlen roncsainkból kinézünk a valóságba is: meddig tart még a drágulás?
Alig mutatták be az új 2-es BMW-t, az interneten máris felbukkant egy suttyomban lőtt kémfotó egy M2-es feliratú első lökhárítóról. Hogy valóban az autóhoz tartozik-e, nem tudjuk, de mellette és ellene is szólnak érvek: a képek valószínűleg Kínából származnak, ahol dívik a BMW-k európai ember számára felkavaró átépítése, elképzelhető, hogy egy ilyen egyedi lökhárító szerepel a képeken. További furcsa egybeesés, hogy a vesék szilái az új M3/M4-hez hasonlóan vízszintesen húzódnak.
Ugyanakkor a márka Domagoj Dukec vezette dizájn-részlege manapság egyre-másra mutatja be a rajongótábor számára nehezen emészthető formaterveket, ebbe a sorba tulajdonképpen illik a fotón szereplő forma. Egyetlen hiba, hogy az új 2-es lámpaívének alsó része egyáltalán nem illik a lökhárító szögleteibe, de ez nem jelent semmit.
Most mondanám, hogy aki felismeri az autót, kap egy hangszórót, de Szváziföldnek is több esélye lenne foci-Eb-t nyerni. Igen, az egy afrikai ország. Szóval egy 1995-ös Toyota Crown látható a képeken, alaposan átalakítva, de ami a legszörnyűbb, hogy az egész kaszni be van húzva bivalybőrrel. A beltérben pedig a bőrön kívül a szőrme dominál.
A szörnyet egy orosz oligarcha megrendelésére készítették, aki állítólag az angol királynőnek szánta ajándékba. Hogy végül az uralkodó utasította vissza, vagy el sem jutott a felajánlásig, nem tudni, mindenesetre egyáltalán nem lenne meglepő, ha előbbi történt volna. Később viszont valaki százmillió forintnyi összeget csengetett ki érte.
Eladásra kínált golden retriever kölyökkutyákra hivatkozva beszélt meg találkozót a hirdetővel egy férfi Kaliforniában. Amikor viszont az üzletre került volna a sor, pénztárca helyett fegyvert kapott elő. Kiparancsolta áldozatát a Chevy Avalanche-ból, és elhajtott, nem törődve azzal, hogy három kiskutya is vele van.
A rendőrök üldözőbe vették a Chevrolet-t, elég hosszúra nyúlt a hajsza, amelynek végül az vetett véget, hogy az autótolvaj tetőre rakta a pickupot. A kutyusoknak az ijedségen kívül nem esett bajuk, az egyenruhások gyorsan megnyugtatták őket.
Az Alfa Romeo Bertone GT Junior sofőrje az ablakból lobogó olasz zászlóval driftelte körbe a körforgalmat. A poszt helymegjelölése szerint persze mindez a Marson történt.
Túlsúlyos román horrorkaraván okozott balesetet az M0-s autóúton. Az M5-ös felől az M1-es irányába haladva bal hátsó defektet kapott, így irányíthatatlanná vált a szerelvény. Átsodródva a besoroló sávba egy személyautónak ütközött, amely a szalagkorlátnak csapódott. A szerelvény pótkocsija felborult.
Galéria: Román horrorkaraván okozott balesetet az M0-n
Szerencsére a baleset során senki nem sérült meg, az viszont már ránézésre is gyanús volt a rendőröknek, hogy túlsúlyos a szerelvény. A mérések is alátámasztották a vélekedést: 24 százalékkal húzott többet a megengedettnél. A 350 ezer forintos bírság mellé feljelentés is járt a mutatványért.
Egy fekete és egy fehér W140-est hirdetnek az ebayen. Az előbbi egy '92-es 600 SEL 1499 mérfölddel az órájában, utóbbi pedig egy '94-es 400SE összesen 277 mérföldes futással. A különleges párosért 300 ezer dollárt, azaz csaknem 90 millió forintot kérnek. Az új S-osztály 33 990 000 forint.