Megmutatták a Ford Ranger legkeményebb kiegészítőit
Nemrég mutatták be a Ford Ranger legújabb generációját, ami küllemében sokat merít az amerikai rokonoktól, a kisebb Mavericktől és a nagytestvér F150-től. A pickupok viszont az USA-n kívül, pl. Ausztráliában is rettenetesen népszerűek, azzal a különbséggel, hogy odalent jobbára megmaradnak az ésszerű méreteknél (Hilux, Ranger, L200), és nem csak a hagyomány vagy a jachtok hurcibálása miatt veszik őket – az ausztrál vidéken (Outback) életet menthetnek az autó képességei: több millió, civilizációtól mentes négyzetkilométer, ahol minden élő és élettelen dolog ki akar nyírni (pókok, tüskés bokrok, az akcentus, a Nap).
Épp emiatt mutatták be először náluk az új Ranger terepes kiegészítőit. A hétköznapi extrák (pl. tetőcsomagtartó, tetősátor, ledes spotlámpa) mellett kimondottan komoly off-roados tartozékok is akadnak, ezek főleg az autó védelmét szolgálják: acélból készült, nagyobb terepszöget biztosító első lökhárító az ARB-től, színre fújt gallytörő, műanyag snorkel (tetővonalig kivezetett légzőcső) és szintén acél kartervédő lemez.
Amit az európai piacon azonban nem nagyon látni, az az oldalsó védőcső, ami az első lökhárítótól indul, végighalad a sárvédők és a küszöbök mellett/alatt, és a hátsó kerékjáratnál végződik. Nem csak borzasztó dögös, de a cserjéseken, ligeteken való átcsörtetéskor is jól jön, és a küszöböket is óvják a tuskók, sziklák ütéseitől.
Hogy ezek közül mennyi jut el hozzánk is, egyelőre nem tudni, azonban erős befolyásoló tényező az adott piac viszonyai, és nálunk ennyire nem vészes a helyzet.
A videó az érzékenyebbek számára nem ajánlott.
via carscoops