A kisautó némi alig észlelhető fazonigazítást kap. A legfeltűnőbb változtatás talán a lökhárítók módosítása, bár ez is inkább csak a régi és az újabb Jazz közvetlen összehasonlításakor válik szembetűnővé. Kevésbé látványos az első és a hátsó lámpák átalakítása, és persze el ne felejtsük az új gyári alufelniket és a külső tükrökbe integrált LED-sort, amely kiegészítő indexlámpaként működik.
Belül a műszerfalon és a kormánykeréken alaposan megszaporodott fémszínű betétek érdemelnek említést, de új az integrált audio-rendszer és az Accordból átemelt műszerfalvilágítás is. Kevéssé feltűnő, de annál fontosabb újdonság a Jazz esetében a Honda menetstabilizáló elektronikája, a VSA, amely eddig csak nagyobb modellekben volt elérhető. Az 1,4 literes motorral és kézi kapcsolású váltóval felszerelt változatokhoz extraként rendelhető biztonsági berendezést a gyári sajtóközlemény szerint úgy hangolták, hogy ne csorbítsa a vezetési élményt, de ha a sofőrt még így is zavarja az elektronika beavatkozása, a VSA akár ki is kapcsolható. A Jazz új változata októberben érkezik a magyar piacra.