Összeköltözik az Opel Vectra és a Saab 9-3 utódja, így egy üzem valószínűleg feleslegessé válik. A pontos menetrend egyelőre nem ismert, jelenleg ugyanis egy bizottság járja körbe az európai üzemeket élén Fritz Hendersonnal, a GM Europe elnökével, hogy eldöntsék, pontosan mi is a teendő. Korábban a GM Europe még cáfolta a gyárbezárásra vonatkozó terveket, de akkor még úgy volt, hogy a Vectra és a Saab 9 3-as továbbra is külön üzemekben készülhet. A gyártás összevonása révén keletkező felesleges kapacitást Henderson szerint "vagy a termelés átszervezésével, vagy egy gyár bezárásával" szüntetik meg, mivel az eladások előreláthatóan nem nőnek jelentősen a következő néhány évben. A Vectrát jelenleg a németországi Rüsselsheimben készítik, a Saab 9 3-ast pedig a svéd Trollhattenben, de igen valószínű, hogy ezeket az üzemeket megtartják, helyettük egy harmadikat zárnak be. Az egyik lehetséges áldozat a Vauxhall Ellsmere Portban működő gyára, de más üzemek is szóba kerülhetnek. Ugyanakkor elképzelhető, hogy az üresen maradó gyárba egy új modell, például a sokat emlegetett euro-Cadillac költözik, amely szintén a Vectra padlólemezére épül majd, és amelyet elsősorban a Mercedes C-osztály és a 3-as BMW ellenfelének szánnak.