Mindenki, még maga a gyártó is veszteségre számított a 2009-2010-es pénzügyi év első negyedében, de az új hibrid megmentette a helyzetet.
A korábbi előrejelzések még 106 milliárd jen – kb. 1,1 milliárd dollár – üzemi veszteséget jósoltak, de a valós eredmény 25,2 milliárd jenes, azaz kb. 267 millió dolláros nyereség lett. Mindez elsősorban annak köszönhető, hogy az új Insight Japánban hatalmas sikernek bizonyult, főleg amíg a Toyota el nem készült a Prius harmadik generációjával. A hazai piac eladásaiból származó profitot ráadásul nem terhelik a jen magas árfolyamából származó veszteségek sem, így az Insight sokkal többet hozott a Hondának, mint például az Európában Jazzként ismert Fit és az Accord sikerei Észak-Amerikában.
A Honda az első negyedév eredményeinek ismeretében 40-70 milliárd jenes éves üzemi nyereséget vár az év végére, és úgy vélik, 2010 márciusáig 3,295 millió autót adhatnak el világszerte. Elemzők szerint azonban ennél jobbak is lehetnek az eredmények, mivel a Honda előrejelzései jellemzően pesszimisták.